Primele detalii despre concursul Romtelecom dedicat aplicațiilor inovative pentru IMM-uri le-ați găsit aici. Știu sigur că aplicația Blendys s-a înscris după ce a parcurs articolul de pe Gadget.ro.
Până pe 29.05 s-au înscris 42 de aplicații (9 în categoria startup, 16 pentru Cea mai bună aplicație internațională și 17 pentru Cea mai bună aplicație națională).
A doua fază a concursului “Business Wall of Fame” este legată de votarea propriu-zisă. Comunitatea din zona de business este invitată să voteze aplicația favorită. Spre a motiva suplimentar pe cei interesați să-și exprime punctul de vedere, Romtelecom oferă o promovare de 10.000 de euro într-o campanie dezvoltată chiar de companie pentru firma suporterului aplicației ce se dovedește câștigătoare la capitolul Cea mai bună aplicație națională.
Ajungi suporter al unei aplicații și în funcție de argumentele folosite, un juriu de experți selectează câștigătorul promovării în valoare de 10.000 euro. Sunt peste 40 de aplicații înscrise pe plan local și au nevoie de votul vostru spre a intra în TOP 10. Un alt juriu format din manageri, consultanți în vânzări urmează a selecta câștigătorii naționali.
Etapele concursului “Business Wall of Fame”:
I. Înscrieri – până pe 2 iunie 2014;
II. Votare – până pe 30 iunie 2014;
III. Selectarea câștigătorului național – 1 iulie – 31 iulie 2014;
IV. Selectarea câștigătorului internațional și a celui mai bun startup – până pe 15 august 2014.
Mai multe detalii legate de aplicațiile înscrise în concurs – https://www.wallofbusiness.com/ro/romania/aplicatii
Sunt 9 aplicații din zona de comunicare și colaborare, 7 pentru un mai bun management al relației cu clientul, 5 pe partea de e-commerce și web,5 dedicate în realizarea și managementul documentelor, 5 pentru contabilitate, pe marketing și vânzări, 2 din zona de securitate, 2 suite de productivitate, 1 pe HR și educație. Aveți de unde alege.
Dintre sarcinile rezolvate de către aceste aplicații:
– procesul de facturare într-un mod mai simplu și eficient, accesibil de pe orice dispozitiv;
– eficiență în ce privește costurile date de recrutare și selecție;
– gestionarea business-ului de e-commerce într-un mod integrat;
– organizare și partajarea documentelor în Cloud, șabloane de documente actualizate din baza de date;
– automatizarea gestionării magazinului online.
Și un clip de promovare: