Dacă în România se poartă Black Friday-ul pe o lună, acelaşi timp de strategie îl aplică şi retailerii chinezi care practică campanii dedicate zilei de 11 noiembrie (Singles Day) pe tot parcursul lunii.
Campania 11.11 a început la geekbuying.com încă din 1 noiembrie, însă din 5 noiembrie am intrat în a doua etapă, cea în care reducerile şi premiile ar trebui să fie mai consistente. Până acum ştim că în cadrul acestei campanii avem următoarele categorii:
- cupoane de reduceri pentru un număr limitat de comenzi cu valori cuprinse între 2 dolari şi 1111 dolari (dacă dai check la cel puţin 5 zile în perioada 1.11 – 9.11 primeşte garantat un cupon de reduceri de 11.11 dolari ce poate fi utilizat în perioada 10.11 – 12.11);
- reduceri de preţ pentru o gamă variată de produse;
- distribuiri pe reţelele de socializare pentru obţinerea de preţuri scăzute;
- topuri cu cele mai apreciate produse.
Alături de campania principală, geekbuying.com organizează şi altele punctuale astfel:
- Reduceri pentru produsele Xiaomi;
- Oferte de tipul 1 + 1 gratis;
- Topul celor mai vândute produse cu preţuri ce pornesc de la 0.99 dolari;
- Produse cu reduceri limitate;
- Discount-uri pentru device-uri cu livrare din depozitele locale.
Iată câteva oferte interesante din campania 11:11:
- Tableta Teclast M20 cu conectivitate 4G – 145.99 dolari fără TVA;
- Stick-ul USB Teclast NHX de 16 GB – 4.99 dolari;
- Gamepad wireless – 11.11 dolari fără TVA.