În luna septembrie aflam că cei de la Cargus plănuiesc să investească peste 40 de milioane de euro în următorii 2 ani şi jumătate pentru dezvoltarea şi extinderea unei reţele proprii de lockere.
În acelaşi anunţ compania de curierat promitea că până la sfârşitul acestui an va ajunge la aproximativ 3.000 de puncte SHIP & GO (de tip PUDO și lockere), urmând a acoperi astfel peste 700 de localități din România.
Cargus a finalizat tot ce şi-a propus pentru acest an chiar înainte de termen şi aflăm astfel că cele 3000 de puncte SHIP & GO sunt deja folosite pentru livrări. Dintre acestea 150 sunt unităţi tip locker, iar restul sunt unităţi tip PUDO (pick up, drop off). Toate acestea sunt amplasate în rețele de retail, benzinării și în zone rezidențiale dense, dar ușor accesibile.
Volumul estimat de livrări pentru reţeaua SHIP & GO este de până la 75.000 de colete livrate / zi.
Observaţi câte eforturi fac firmele de curierat pentru a recupera diferenţa dintre ele şi liderul pieţei de lockere, Sameday (eMAG). Trebuie să recunoaştem că eMAG a riscat cel mai mult când a mizat pe acest tip de livrare, iar acum culege roadele acestei investiţii.