Ştirea bombă a acestui sfârşit de săptămână este cea legată de exitul Carrefour din România. În ultimele ore toată presa din ţara noastră a preluat o informaţie apărută în presa franceză, una care spune negru pe alb că gigantul Carrefour pregăteşte vânzarea magazinelor din România.
Conform informaţiilor existente, compania ar fi angajat o bancă de investiţii pentru a evalua apetitul cumpărătorilor şi nu doar din ţara noastră, ci şi din Argentina şi Polonia.
Se pare că în spatele cortinei se poartă discuţii de vânzare a operaţiunilor din România încă din vara acestui an, iar interes există atât din partea mai multor retaileri, cât şi din partea unui mare fond de investiţii.
În tot acest context, reprezentanţii Carrefour România s-au văzut nevoiţi să răspundă zvonului, doar că au emis un comunicat de presă complet inutil. Prin intermediul acestuia, Carrefour România NU neagă, dar nici NU confirmă informaţiile, ba mai mult, prezintă într-un stil pur PR-istic ce fac ei în prezent în ţara noastră şi ce performanţe au reuşit până acum. Mult bla bla, fără rost.
Dacă mă întrebaţi pe mine ca nespecialist, DA, Carrefour România se află într-un plin proces de evaluare, discuţii, negociere, de vânzare, adică tot tacâmul. Asta nu înseamnă că se va şi concretiza acest exit.
Rămâne de văzut ce se va întâmpla, însă lucrurile cam în această direcţie merg, de vânzare a operaţiunilor din ţara noastră.
Sursa: profit.ro