Am intrat în linie dreaptă cu evenimentul Black Friday 2017 organizat de eMAG vineri, 17 noiembrie, iar conform oficialilor companie temele sunt făcute conştiincios. eMAG estimează că numărul de produse comandate de fiecare client va ajunge la 3-4 produse, iar vânzările totale se vor ridica la suma de 350 milioane lei (puţin peste 75 milioane euro).
Peste 4 zile vom avea reduceri de peste 40 milioane de euro şi peste 2 milioane produse comercializate direct de eMAG, cât şi de cei peste 4000 de comercianţi din eMAG Marketplace.
Oferta din acest an cuprinde o gamă largă de produse și cadouri:
- 50.000 de televizoare;
- 60.000 smartphone-uri;
- 25.000 laptopuri;
- 20.000 de frigidere;
- 150.000 de electrocasnice mici (mixere, blendere, cuptoare cu microunde, aparate de gătit și altele);
- 150.000 de articole pentru casă și grădină;
- 150.000 de parfumuri și cosmetice;
- 150.000 jocuri și jucării;
- 200.000 de produse din categoria fashion;
- 25.000 de anvelope.
Produse speciale din ofertă:
- Aur;
- Abonamente Digi Mobil;
- Mașini mărcile BMW, Jeep, Land Rover, Jaguar, Toyota, Alpha Romeo, Ford, Abarth, Mercedes, Fiat și Hyundai;
- Motociclete;
- Ceasuri și bijuterii de lux;
- Vouchere de călătorie Tarom;
- Bilete la evenimente;
- Pachete turistice;
- Abonamente la servicii medicale de la Regina Maria și Just Smile.
Produsele vor putea fi livrate prin curier sau ridicate din cele 15 showroom-uri sau din cele 600 oficii poştale partenere eMAG. Compania îşi doreşte ca în primele 5 zile după Black Friday să livreze 67% din totalul comenzilor, urmând ca restul să fie livrate integral până pe 29 noiembrie inclusiv. eMAG a investit peste 10 milioane de euro în modernizarea depozitului, iar în acest moment acesta este capabil să proceseze 200.000 de produse / zi.
Plăţile vor putea fi făcute şi prin intermediul cardurilor de cumpărături. Vor exista 12 / 24 rate fără dobândă la majoritatea partenerilor, iar proaspăt lansatul card de cumpărături eMAG & Raiffeisen Bank vă va oferi chiar şi 60 de rate fără dobândă.
„Am construit Black Friday plecând de la dorința de a le da clienților prețuri foarte bune, bazându-ne pe volume foarte mari. Am ajuns la a șaptea ediție a evenimentului, păstrăm tradiția, iar pentru a putea oferi prețuri mai bune decât oricând în timpul anului, Black Friday trebuie să fie o singură zi. Această zi este vineri, 17 noiembrie”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.