Gamingul este cumva pe val de o bună perioadă de timp și aș spune că în contextul pandemiei a crescut și mai puternic. Sunt companii ce au dezvoltat produse pentru gaming, de la laptopuri și desktop PC-uri, până la smartphone-uri și alte accesorii.
ASUS și Dell sunt printre companiile ce au știut să mizeze din timp, iar ROG și Alienware au devenit branduri cunoscute. Razer a crescut frumos în ultimii ani, iar HP a făcut o achiziție spre a-ș fi fortifica portofoliul.
În urmă cu câteva zile ne-a poposit un comunicat, era anunțat un produs ce nu știu câtă legătură are neapărat cu gaming-ul & gadgeturile în general – Hell Energy Gamer.
Am aflat de pe acolo că Nike și Puma au lansat încălțăminte specială pentru gameri, Axe și Microsoft au lansat deodorante, geluri de duș și șampoane prin Australia și Noua Zeelandă etc. 😲 Ideea este că se încearcă a se realiza produse care cumva să coincidă cu nevoile unui jucător / gamer.
Am extras câteva informații din materialul de presă:
- 8 milioane de români joacă pe telefon, calculator, consolă sau tabletă (52% sunt bărbați și 48% femei);
- un utilizator se joacă pe 2 – 3 dispozitive (telefonul, PC sau laptopul și tableta se află în top, consola abia pe poziția a 4-a);
- Hell Energy Gamer va ajunge în trei variante pe piața din 🇷🇴 : Arcade, Nova și PvP (exotic, cireșe și cocos). Are 3 ml de cofeină la 100 ml de produs, mix de vitamine din complexul B (B2, B3, B5, B6, și B12) ce ar avea un rol important în performanța mentală normală și reducerea stării de oboseală;
- apropo, Hell este liderul pieței de băuturi energizante din România (sunt curios de o statistică mai detaliată, pe unde se află Red Bull și Coca-Cola cu Burn etc. La un moment dat era Rienergy la mare căutare (din portofoliul celor ce dețin Frutti Fresh etc), se vindea chiar și la un 1 litru.
Declarație oficială:
„Industria produselor alimentare a descoperit și ea gamerii și și-a dat seama de nevoile pe care aceștia le au prin prisma faptului că petrec foarte multe ore sau chiar întreaga noapte concentrați în fața calculatorului. Gamerii din America de Nord obișnuiesc să consume produse pe bază de cofeină și taurină în timpul jocurilor, iar meniurile speciale pentru gameri au apărut în tot mai multe țări, cu oferte la pizza și restaurante fast food, dar nu numai”, a declarat Márton Domokos, Director Executiv Hell Energy România.
Nu aș recomanda nimănui să apeleze la energizante în regim de zi cu zi. Plus că nu știu cum se împacă cu ideea de a sta într-un loc, în contextul în care apelezi la energizante ca să te ajute într-un efort fizic prelungit.
Putem folosi comunicatul Hell Energey spre a discuta mai multe pe marginea acestui subiect. Consumați energizante? Aveți un brand favorit și există vreo diferență reală între cele de 2 – 3 lei pe cutie și cele mai scumpe de 4 – 5 – 6 lei?
Dietrich Mateschitz cu Red Bull a creat un adevărat imperiu de la un energizant (au până și echipe de fotbal & Formula 1 în portofoliu).