Cel.ro este unul din retailerii cei mai serioşi din România, iar acest lucru s-a reflectat şi în vânzările avute în primele 12 ore a campaniei Black Friday 2015. În acest timp comerciantul a vândut produse de peste 2 milioane de euro şi estimează că până la sfârşitul perioadei promoţionale să aibă vânzări de peste 6 milioane de euro (campania are loc în perioada 20 – 22 noiembrie).
În primele 12 ore cel.ro a înregistrat 11.000 de comenzi pentru un număr de 27.000 de produse şi a fost vizitat de peste 250.000 de utilizatori unici. Principalele produse vândute au fost laptopurile, televizoarele, smartphone-urile şi parfumurile, iar reducerile au plecat de la 95%.
Pentru a onora comenzile în cel mai scurt timp, cel.ro şi-a dublat capacitatea de depozitare şi a înregistrat comenzi exclusiv online (linia telefonică este închisă în această perioadă). Campania Black Friday 2015 continuă până pe 22 noiembrie ora 23:59, iar cei întârziaţi pot intra pe site-ul oficial al retailerului pentru a face o scurtă analiză a reducerilor disponibile.