CEL.ro a trimis un comunicat de presă la aniversare a 12 ani de activitate pe piața locală. Ei se promovează drept cel mai mare retailer online cu capital integral românesc. Asta și după ce PCgarage a intrat sub umbrela eMAG, iar eMAG la rândul său are un investitor majoritar străin.
CEL.ro ocupă locul 2 pe piața electro-IT online din România. Primul loc îl știți la voi, la mare distanță de urmașul său și asta nu știu dacă este neapărat bine pentru dinamica pieței.
2004 – deschiderea magazinului online;
2005 – 40 de categorii de produse pe site, peste 1000 de comenzi și câțiva angajați (Exact, nu au specificat numărul);
2011 – creștere a numărului de comenzi cu 65%, iar cifra de afaceri cu 60%;
2012 – creștere a cifrei de afaceri cu 70% față de 2011. Din acest moment atinge și locul 2 naționa pe electro-IT online;
2015 – cifră de afaceri de 178 milioane lei;
2016 – peste 480 de categorii de produse pe site, peste 150 de angajați și la sfârșit de an și-ar dori să atingă pragul a 1.5 milioane comenzi, peste 800.000 de clienți la momentul actual și peste 2.5 milioane produse vândute. Se așteaptă o creștere a veniturilor de 45% față de 2015.
Care este filosofia CEL.ro de la începutul său?
“filosofia retailerului a fost orientată către client, acesta propunându-şi constant să ofere produse la cele mai bune preţuri de pe piaţă.”
Nu am fost client al CEL.ro, dar presupun că voi ați comandat și ați intrat în legătura cu acest shop online autohton.