Diverse

CEL.ro a anunţat lansarea platformei CEL Marketplace, o platformă care are acelaşi principiu de funcţionare precum eMAG Marketplace: diverşi comercianţi îşi listează produsele pe site-ul cel.ro, comenzile sunt preluate de cel.ro, dar livrările sunt făcute de comercianţii respectivi. Pentru facilitarea acestui serviciu, compania încasează un comison la fiecare vânzare de produs.

Conform oficialilor companiei, în acest moment există deja pe platformă peste 200 de furnizori parteneri şi peste 70.000 de produse. Lansarea CEL Marketplace a adus cu sine şi noi categorii pe site precum Fashion, Home & Deco, Bricolaj şi Accesorii. Se estimează că noua platformă va genera 25% din vânzări în primele şase luni ale acestui an.

“Am reușit ca la finalul anului 2017 să punem la punct ultimele detalii ale platformei marketplace și să o lansăm către public în primele trei luni din 2018. A fost un efort susținut al echipei noastre, fiind un proiect prin care intenționăm să creștem business-ul, dar în același timp vrem sa contribuim și la dezvoltarea comerțului din România. Ne dorim să oferim susținere și pentru alte segmente din retail-ul românesc și concomitent să păstrăm standardul de încredere al clienților noștri”, a declarat Tiberiu Pop, CEO al CEL.ro.

Platformele de tip marketplace permit oricărui comerciant sau producător, indiferent dacă are sau nu o prezenţă online, să-şi vândă produsele pe internet fără a fi nevoie să investească în dezvoltarea şi promovarea propriului magazin online.

Categorii: retail
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.