Să vedem cine se află în topul bugetelor de producţie:
1. Piraţii din Caraibe: La capătul lumii (2007) – 300 de milioane dolari. Vă întrebaţi dacă au ieşit în profit? Da, cu siguranţă câtă vreme veniturile au fost de peste 900 milioane dolari.
2. Titanic (1997) – buget de 285 milioane dolari şi încasări de … 1,8 miliarde dolari. Casa de producţie şi-a rotunjit bine conturile.
3. Spiderman 3 – a costat 258 milioane dolari şi a obţinut 890 milioane. Noroc cu cei mici caci ei sunt principalul target.
4. Harry Potter şi Prinţul Semipur – un sfert de miliard de dolari şi a adus aproape 1 miliard (şi-a scos de patru ori investiţia).
5. Piraţii din Caraibe: Cufărul omului mort – 225 milioane şi venituri de 1,02 miliarde.
Este profitabilă industria cinematografică?
Sursa
Cele mai scumpe filme din lume
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro;
Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc.
Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4.
Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.
Prima Sport şi Digi Sport pierd noi competiţii sportive majore în disputa cu Pro TV (Voyo)
Pro TV continuă să bage adânc mâna în buzunare pentru a cumpăra competiţii sportive majore, totul pentru a creşte gradul de atractivitate a platformei de streaming video Voyo.
Piața de smartphone-uri în T3 2025 – Samsung este lider și pe următoarele poziții sunt Apple, Xiaomi, Transsion și vivo
Omdia a publicat un raport în ce privește livrările de smartphone-uri pe trimestrul recent încheiat - cuprins între 1 iulie 2025 - 30 septembrie 2025.
SAMEDAY a investit peste 80 milioane euro în ultimul an și este pregătit să proceseze peste 1 milion de colete pe zi (de Black Friday 2025 estimează 0.8 milioane colete procesate pentru ziua cea mai aglomerată – 10 noiembrie)
SAMEDAY a organizat un eveniment înainte de Black Friday 2025, unul ce a devenit cumva tradițional.
