Se pregătesc. Ultima creştere de preţuri a avut loc în 2007. Oare preţul biletelor să fie problema de rentabilitate a CFR Călători?
Un bilet pe ruta Bucureşti – Găeşti cu microbuzul costă din octombrie anul trecut 14 Ron (înainte era 10 Ron). Pe aceeaşi distanţă dar cu acceleratul (binecunoscuta săgeata) costă 17 Ron din 2007. Timpul de parcurgere al distanţei este similar cu un uşor avans pentru microbuz care te poate lăsa la g. Basarab sau aproape de Obor – nu asta contează.
Nu aş plăti în plus pentru călătoria cu trenul când microbuzul este la îndemnână din oră în oră. Este anormal ca trenul să fie mai scump. Dar problema CFR-ului nostru pe partea de Călători este, ştiţi prea bine, în categoria naşilor care şi-au făcut o religie din a vămui cursele cu trenul. Acolo este buba şi chiar de ar mări tarifele de 10 ori de nu operează unde doare nu se face nimic. Este apă de ploaie. Naşul a îngenuncheat trenul românesc, mii de persoane au rămas pe drumuri din cauza lor şi sentinţele drastice se lasă aşteptate.
CFR Călători se pregăteşte de majorarea tarifelor din vară
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro;
Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc.
Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4.
Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.
Prima Sport şi Digi Sport pierd noi competiţii sportive majore în disputa cu Pro TV (Voyo)
Pro TV continuă să bage adânc mâna în buzunare pentru a cumpăra competiţii sportive majore, totul pentru a creşte gradul de atractivitate a platformei de streaming video Voyo.
Piața de smartphone-uri în T3 2025 – Samsung este lider și pe următoarele poziții sunt Apple, Xiaomi, Transsion și vivo
Omdia a publicat un raport în ce privește livrările de smartphone-uri pe trimestrul recent încheiat - cuprins între 1 iulie 2025 - 30 septembrie 2025.
SAMEDAY a investit peste 80 milioane euro în ultimul an și este pregătit să proceseze peste 1 milion de colete pe zi (de Black Friday 2025 estimează 0.8 milioane colete procesate pentru ziua cea mai aglomerată – 10 noiembrie)
SAMEDAY a organizat un eveniment înainte de Black Friday 2025, unul ce a devenit cumva tradițional.