Am purtat câteva discuții face-to-face, pe twitter și pe blog în care se tot amintește că 2011 va fi capital pentru Apple ce ar depinde prea mult de CEO-ul lor Steve Jobs care ar fi îmbătrânit și și-a mai pierdut din simțul de marketing care a transformat Apple dintr-un colos cu picioare de lut în unul ce dă fiori reci celor de la Microsoft și Google.
Dar cine sunt eu să judec persoane ce au în cont miliarde de euro?
Las doar cifrele să vorbească (via):
– per total în 2010 Apple se așteaptă a fi livrat 47 milioane unități din care 15,5 milioane în al patrulea trimestru;
– în 2011 pe primul trimestru Apple a cerut o suplimentare a producției la Foxconn China (căutați pe Google detalii despre această companie și veți da de un film documentar al unui francez care vă va îngrozi la propriu, condițiile de lucru sunt de-a dreptul rupte dintr-un film SF, dar nu în bine), de la 19 milioane prognozate anterior la 21 milioane pentru primul trimestru al anului viitor. Înmulțiti cu 4 și vă dați seama ce creștere ar putea avea smartphonul iPhone și asta pentru că s-au deschis către toate piețele. Uitați-vă că și în România îl avem la Orange, Vodafone și Cosmote, iar vânzările decurg bine după spusele oficialilor. Până la urmă la noi câteva mii de unități sunt irelevante pentru targetul global al Apple. Pe cine mizaţi în lupta dintre Google, Apple şi Microsoft?