Aşa sună, sec, anunţul de pe Capital.ro. Miza acestei tranzacţii a fost, de fapt, licenţa 3G pe care Zapp o avea şi de care Cosmote avea nevoie în portofoliu.
Clientela Zapp era destul de redusă şi infrastructura lor diferă de cea a Cosmote – o reţea GSM vs CDMA – Zapp. Dar, per total, au câştigat în ceea ce priveşte infrastructua şi serviciile de date. 3G va oferi posibilitatea unor pachete noi în oferta Cosmote – mai ales acum când serviciile de internet sunt extrem de importante şi se anunţă a fi următorul “big thing”.
Suma vehiculată este de 61 milioane euro la care se adaugă datoriile Zapp de aproape 150 milioane euro. T-Mobile este consorţiul internaţional din spatele Cosmote şi se anunţă extrem de intersante următoarele mişcări. Conform paginademedia.ro, Cosmote este singura companie care pe durata primelor 6 luni ale acestui an şi-a crescut bugetul de publicitate cu, aproape, 90 %.
Concurenţa cu Orange şi Vodafone nu poate să fie decât pozitivă pentru consumator.