Huawei este lider în China și și-a propus până în 2020 să ajungă lider și pe piața globală de smartphone-uri. Au toate șansele să atingă acest deziderat, chiar mai repede dacă păstrează trendul crescător din ultima perioadă.
Câteva date extrase din comunicatul Huawei:
- 60.56 milioane unități livrate în primele șase luni din 2016, creștere de 25% față de aceeași perioadă din 2015 ( IDC afirmă că livrările de telefoane inteligente au crescut cu 3.15 în primul semestru din 2016, Huawei se află cu mult peste trendul industriei);
- până la sfârșitul lui mai 2016 potrivit datelor GfK, Huawei și-a acontat un marketshare de 11.4% la nivel global, în unele țări din Europa au atins peste 15%, iar în China este lider cu 18.6% potrivit datelor GfK pe iunie 2016;
- Huawei P9 și Huawei P9 Plus comercializate în peste 4.5 milioane unități;
- Huawei Mate 8 se vinde mai bine cu 65% față de Huawei Mate 7 în perioada similară din 2015;
- peste 35.000 de magazine la nivel mondial comercializează produse Huawei, creștere de 116% față de aceeași perioadă din 2015.
Huawei este pe val și trebuie să păstreze momentul. Să vedem ce phablet premium ne pregătesc pentru sfârșitul de an, unul care să rivalizeze cu viitorul Samsung GALAXY Note 7, dar și cu iPhone 7 Plus.