Allview este cel mai cunoscut brand autohton pe piața de telefoane mobile și tablete, dar și cel cu vânzările cele mai generoase. O bună perioadă a fost no. 2 după Samsung, iar acum se luptă cu Huawei pentru această poziție.
În 2015 au înregistrat o stagnare a cifrei de afaceri după ce în intervalul 2011 – 2014 au crescut spectaculos. Allview a prins boom-ul tabletelor, dar și pe cel al smartphone-urilor, iar în 2015 aș spune că stagnarea s-a datorat căderii pieței de tablete.
Veniturile, profitul și numărul mediu de angajați pentru Allview pe intervalul 2011 – 2015;
Evoluția Allview în intervalul 2011 – 2015;
Aș putea spune că datele statistice vorbesc de la sine. Allview a crescut spectaculos, iar acum se apropie maturitatea. Asta și pentru că piața de telefoane inteligente începe a deveni din ce în ce mai concurențială. Mă aștept ca în 2016 să-i vedem cum pășesc timid și spre alte nișe pe lângă telefoane mobile și tablete.
Datele sunt preluate de pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice.