Samsung a început procesul de înlocuire al lui GALAXY Note7 și în țara noastră. Cei ce au ales să returneze smartphone-ul, dar să păstreze comanda se vor alege în zilele următoare cu o unitate nouă, cu baterie ce ar trebui să funcționeze normal.
Cei ce au păstrat GALAXY Note7-le livrat la precomandă, iar seria respectivă face parte din lotul cu probleme vor primi un update de software ce va limita încărcare acumulatorului la 60%. Printr-o astfel de măsură, compania sud-coreeană își dorește să reducă riscul incidentelor, dar să încurajeze pe utilizator în a returna unitatea și a primi alta nouă.
Pe de altă parte, dispozitivele noi primesc un update software, iar indicatorul bateriei va fi colorat în verde și nu în gri ca la Note7-le vândut la precomandă. Notificarea pe verde este păstrată în ecranul Power Off, dar și pe display-ul Allways On. Prin acest mod se dorește a asigura clientul că are un produs nou, certificat în a nu face probleme.
Ideea este că la început, chiar și unitățile noi sosesc fără update software. Ar urma să-l primească în zilele următoare, variații în funcție de fiecare piață în parte. Păcat că nu s-au gândit să aducă indicatorul verde, direct din fabrică.
Declarație oficială:
„Siguranța utilizatorilor este prioritate pentru noi, de aceea le cerem tuturor utilizatorilor de Note7 să și înlocuiască cât mai repede dispozitivul. Ne cerem scuze utilizatorilor Note7 pentru faptul că nu ne-am ridicat la standardele de excelență cu care i-am obișnuit până acum și le mulțumim cu sinceritate pentru răbdare și înțelegere. Suntem încrezători că, prin înlocuirea actualului dispozitiv cu un nou Note7, utilizatorii vor beneficia de experiența smartphone-ului la cea mai bună calitate,” a declarat Cristian Cojocaru, Head of Telecom Division, Samsung Electronics România.