Lou de la Unbox Therapy este cunoscut printre altele pentru celebrul #bendgate, test al îndoirii făcut lui iPhone 6S Plus.
Nu știu cum a reușit, dar în urmă cu câteva ore a revenit cu acest giveaway spectaculos:
Cred că-și dorește un mod rapid în a strânge milioane de subscribers, s-ar putea ca tocmai Lou să fi achiziționat cele câteva sute de iPhone 6S din câștigurile înregistrate pe YouTube.
Pe de altă parte, nu m-aș mira dacă Apple & Lou au pus la cale acest PR stunt de efect, pe baza reputației și buzzului ce un astfel de demers îl aduce în mediul online. Mi se pare o mișcare inspirată dacă a venit de la Apple, o situație de tip win-win pentru Unbox Therapy, dar și pentru compania americană.
Trebuie să fiți abonați ai Unbox Therapy și să comentați la clipul de mai sus ce versiune de iPhone 6S vă doriți. Mă rog, deja sunt peste 270.000 de comentarii, în 8 ore de când clipul a fost urcat pe YouTube. Vă dați seama că instant a devenit viral și s-a răspândit în toate colțurile internetului.
Ce părere aveți de un astfel de demers?