150 de oameni din divizia Mercedes au lucrat la baliverna care o vedeţi în imagine. Scopul a fost ca să fie reamintit momentul în care Karl Benz a patentat Motorwagen – primul autoturism din lume (pentru că avea un mootor în 4 timpi). Era un fel de trăsură motorizată, la vremea ei specială. 
           Oricum este o mare tâmpenie creaţia Mercedes pentru că oricum istoria îşi va aduce aminte de Motorwagen şi un prototip sau un studiu trebuie să aibă o latură aplicativă – nu este şi cazul acestui proiect. Motorul electric ce animă maşinăria este anemic (o propulsează la doar 25 km pe oră şi are doar 1,6 CP (mai puţin decât un scuter). Îmi plac doar scaunele profilate anatomic, restul este în van. 
          Aşa înţeleg marile companii să îşi cheltuie bugetele şi apoi să se vaite că sunt pe pierdere şi să ceară ajutorul statului. Au reuşit să transforme falimentul într-o armă, ceva de genul: Daţi-ne că fără noi nu se poate
          

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.