150 de oameni din divizia Mercedes au lucrat la baliverna care o vedeţi în imagine. Scopul a fost ca să fie reamintit momentul în care Karl Benz a patentat Motorwagen – primul autoturism din lume (pentru că avea un mootor în 4 timpi). Era un fel de trăsură motorizată, la vremea ei specială.
Oricum este o mare tâmpenie creaţia Mercedes pentru că oricum istoria îşi va aduce aminte de Motorwagen şi un prototip sau un studiu trebuie să aibă o latură aplicativă – nu este şi cazul acestui proiect. Motorul electric ce animă maşinăria este anemic (o propulsează la doar 25 km pe oră şi are doar 1,6 CP (mai puţin decât un scuter). Îmi plac doar scaunele profilate anatomic, restul este în van.
Aşa înţeleg marile companii să îşi cheltuie bugetele şi apoi să se vaite că sunt pe pierdere şi să ceară ajutorul statului. Au reuşit să transforme falimentul într-o armă, ceva de genul: Daţi-ne că fără noi nu se poate!