Cum strângi 11.000 de persoane într-un magazin de retail clasic?

/
/
5 mart. 18
/

Switch este un retailer din Malaezia ce a avut proasta inspirație în a promova online câteva din ofertele sale. Au reușit să formeze o coadă de…, peste 10.000 de persoane. 

Despre ce este vorba?

Switch se pregătea să vândă unitățile demo din magazinul fizic (în jur de 200 de produse din oferta Apple). Sunt și câteva exemple:

  • 10 unități de iPhone 5s la 50 dolari;
  • câteva iPad la sub 100 dolari;
  • câteva unități de MacBook Air la sub 150 dolari;
  • un iMac de 24 inch la 255 dolari.

Ce a ieșit?

Imaginile vorbesc de la sine.

Coada începea din fața magazinului, era prin întreg mall-ul și se termina în parcare. Presupun că și-au atins ținta pe principiul că orice reclamă chiar și una negativă face ca brandul să fie mai cunoscut.

Sursa: GSMarena.com
Categorii: Retail
Cuvinte cheie: apple, iphone, iPhone 5S
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Fraţii Pavăl (Dedeman) sunt foarte aproape să cumpere Carrefour România

În luna octombrie aflam pentru prima dată despre intenţia Carrefour de a ieşi din România. Compania franceză vrea să părăsească toată zona Europei de Est, astfel că şi în Polonia se întâmplă acelaşi fenomen ca în ţara noastră.

5 gadgets de la Kaufland (17.12 – 23.12.2025)

A mai trecut o săptămână, aşa că am ajuns din nou la clasica noastră rubrică legată de cele mai interesante 5 gadgets din catalogul Kaufland.

Kaufland România lansează un nou concept shop-in-shop dedicat produselor Parkside (zone amenajate în magazine dedicate exclusiv acestui brand)

Parkside este un brand ce nu mai are nevoie de nicio prezentare, acesta fiind prezent activ în toate magazinele LIDL şi Kaufland din ţară. Parskide oferă produse de bricolaj accesibile, unele ce vin în general cu un raport calitate-preţ foarte bun.