Aseară aveam nevoie de adresa de mail a unui blogger din partea superioară a clasamentelor şi după un „search” făcut cu mare atenţie am găsit-o. Să zicem că vrei să pui la cale un blog sau ai unul de câteva zile – De ce am nevoie pe blog?
1. Rubrica – Despre în care să vorbeşti despre tine, despre scopurile blogului şi o mică autobiografie;
2. Contact – dacă vrea să te înjure un vizitator sau să îţi propună o colaborare lasă o adresă de mail la vedere. Este minimul care trebuie să se regăsească pe orice blog şi nu trebuie să o pui în corpul unui articol ci la „vedere”;
3. Pentru promovare – widgeturi legate de twitter şi facebook. Sunt cele mai bune reţele sociale de unde îţi atragi vizitatori sau unici. Nu strică să citeşti seria de postări de pe mashable.com. Astfel vei evita o serie de greşeli inerente începătporului;
4. Comentariile la liber – aşa este oarecum normal. Ştiu că eu sunt corijent la acest capitol dar majoritatea blogurilor de tehnologie sunt aşa. Nu prea ai ce comenta la adresa unui telefon ce abia a fost lansat sau a unui handset la care majoritatea românilor visează căci de avut prin buzunare sau pe birou este cam greu mai ales cu criza ce flutură prin buzunarele tuturor;
5. Design simplu – întotdeauna voi aprecia blogurile gândite să fie uşor de uploadat şi de parcurs;
6. Statistică – să satisfaci curiozitatea unor useri sau a celor ce poate doresc reclamă pe spaţiul tău din www. Recomand t5.ro care este complet gratuit şi se bazează pe google analytics sau trafic.ro.
Lista este incompetă şi dacă aveţi ceva de adăugat nu am decât să mă bucur.
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro;
Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc.
Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.