Depanero a depășit pragul a 1 milion de clienți

30/09/2016

Depanero a trecut printr-un moment important – a depășit borna a 1 milion de clienți, iar până la sfârșitul lui 2016 se așteaptă a ajunge la peste 1.1 milioane. 

Au în portofoliu peste 62 de branduri și oferă consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 clienți pe lună, dețin o flotă de peste 50 de autovehicule în leasing operațional, aprox. 300 de angajați ( 50 de tehnicieni în teren, peste 100 de tehnicieni în sediul central din București și echipă de customer service de 50 de persoane, inclusiv partea de call center).

Ei spun că ar oferi cel mai bun timp mediu de reparație din România (raportat la numărul de branduri și mixul de categorii de produse).

Declarații oficiale:

Avem în permanență discuții cu nume importante din piață și cu branduri care acum intră în România pentru a extinde baza de clienți, însă numărul acestora nu reprezintă un target în sine. Important este să construim un portofoliu cât mai cuprinzător, astfel încât să le oferim clienților siguranța că Depanero are expertiza să le ofere cele mai bune servicii”, declară Cristina Crangus, director comercial Depanero.

Pentru 9 din 10 români din mediul urban, timpul de remediere a defecțunilor este principalul argument în alegerea service-ului. De aceea am investit continuu în eficientizarea acestui indicator, prin extinderea echipei și specializarea tehnicienilor”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Pentru 9 din 10 români din mediul urban, timpul de remediere a defecțunilor este principalul argument în alegerea service-ului. De aceea am investit continuu în eficientizarea acestui indicator, prin extinderea echipei și specializarea tehnicienilor”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Am avut de-a face cu Depanero prin intermediul eMAG. Am cumpărat un notebook pentru o colegă de serviciu, iar băiețelul ei a avut curiozitatea să vadă ce se întâmplă când conectează bateria externă a smartphone-ului pe portul USB al laptopului. Laptopul s-a oprit și nu a mai pornit în niciun fel. Mi-a revenit ingrata sarcină de a-l trimite la Depanero, iar ei au schimbat placa de bază și mi-au retrimis un dispozitiv funcțional. Nu știu dacă și-au dat seama ce s-a întâmplat în mod real, dar m-am bucurat să văd că au schimbat piesa defectă.

Categorii
Tag-uri
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.