Stirile legate de criza au invadat peisajul audio-vizual. Avem sectiuni speciale dedicate crizei, jurnal de criza s.am.d.
CRIZA este laitmotivul ultimelor luni de zile. Se vede si la noi – prin stiri, real nu prea.
Avem:
– aglomeratie la supermarket sau mai corect hipermarket;
– aglomeratie pe strada;
– maine se deschide in Bucuresti cel mai mare mall de cumparaturi( 180 de magazine, branduri de renume international, 20 de milioane de euro valoarea investitiei, 2000 de locuri intr-o parcare subterana).
Dar pe de alta parte se resimte si fiorul rece al recesiunii economice.
Da dar romanilor le place sa epateze si nu isi strang, inca, patura riscand mai tarziu sa raceasca nu numai la picioare ci in intregul corp.
Romanul nu are o constiinta a economisirii. Aud multe persoane ce spun ca au fost si vor fi mereu intr-o continua criza. Suntem o tara saraca si vom fi mereu asa – a avut si va avea grija Uniunea Europeana si FMI de asta.
Update: O stire de criza de afara.
AIG un mare grup financiar-bancar de afara care era in pragul colapsului a primit 70 de miliarde dolari ajutor in Statele Unite. Ce fac ei?
Dau bonus la 72 de angajati in valoare de 1 milion de dolari/fiecare.
Halal politica de criza. :(