Digi Communications (DIGI), compania din spatele RCS & RDS, a anunţat rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2021. Acestea nu sunt rele deloc, mai ales că în ultima perioadă s-a reuşit o creştere importantă a numărului de clienţi.
Iată cele mai importante date extrase din raportul Digi Communications (DIGI):
- venituri totale de 340.2 millioane euro, +8.62% vs cele 313.2 milioane euro din aceeaşi perioadă a anului trecut;
- cheltuieli totale operaţionale: + 10.69% la 307.6 milioane euro de la 277.9 milioane euro;
- venituri din România: 381.7 milioane euro, adică 61.61% din total grup;
- profitul din activităţi operaţionale: 32.3 milioane euro, în scădere cu 12.7% de la 37 milioane euro din aceeaşi perioadă a anului trecut;
- profit net de 14.1 milioane euro vs pierderea de 56 milioane euro din primul trimestru din 2020;
- active totale la 31 martie 2021: 2.46 miliarde euro, +2.5% vs finalul anului 2020;
- datorii pe termen lung: 1.25 miliarde euro, -1.41% vs ultimul raport trimestrial;
- capitalizare bursieră de 3.67 miliarde lei (745.13 milioane euro), adică un preţ per acţiune de 36.7 lei (sub preţul de 40 lei / acţiune al ofertei publice de listare din 2017).
În ceea ce priveşte evoluţia numărului de clienţi / contracte avem:
- 4,9 milioane de contracte pay + TV (+15.6% vs aceeaşi perioadă din 2020);
- 3,4 milioane de contracte de internet fix (+19.7% vs aceeaşi perioadă din 2020);
- 3,8 milioane de contracte de voce și date mobile (+9.2% vs aceeaşi perioadă din 2020);
- 1,02 milioane de abonați la serviciile de telefonie fixă (-4% vs aceeaşi perioadă din 2020).
La 31 martie 2021 grupul Digi Communications avea un total de 13.12 milioane de contracte de servicii generatoare de venituri.