Retelistica

În contextul în care declinul pe bursă este foarte evident (peste 20% în 2018), Digi (RCS & RDS) a publicat un document de susţinere a potenţialului de creştere a companiei.

Prin intermediul acestui act aflăm că Digi (RCS & RDS) a devenit la jumătatea anului 2018 cel de-al treilea operator de cablu din Europa după numărul de utilizator. Cu operaţiuni în România, Ungaria, Spania şi Italia, grupul Digi are în acest moment peste 14 milioane de utilizatori înregistraţi (un utilizator = o unitate generatoare de venituri).

În acelaşi document se mai specifică faptul că “cele 14 milioane de utilizatori ne oferă potenţial de a creşte prin vânzarea de produse mai scumpe şi de servicii complementare”. Ce înţeleg eu de aici este că pentru a obţine încrederea investitorilor pe bursă, Digi (RCS & RDS) este pregătită să implementeze creşteri de preţ sau să aducă noi servicii cu un cost mai ridicat.

Observăm că grupul Digi a cam ajuns la fundul sacului şi că ieftin şi bun nu e sustenabil pe termen lung. Rămâne de văzut care vor fi “surprizele” pregătite de companie.

Sursa: zf.ro