Toshiba a fost un jucător global în segmentul de PC-uri și laptopuri. Contracția acestui business a făcut ca Sony să renunțe la divizia VAIO, iar Samsung să se mai concentreze doar pe ultrabook-uri, laptopurile clasice devenind amintire. Nici Dell sau HP nu stau mai bine.
Compania japoneză a dat un comunicat de presă în care precizează că se vor concentra mai mult pe segmentul B2B (business-to-business) și vor ieși de pe anumite piețe cu oferta B2C (business-to-consumer) ca să eficientizeze costurile.
Ce înseamnă asta?
Că Toshiba va ieși cu divizia de PC-uri din piețele pe care nu face profit. Nu am nicio informație dacă și din țara noastră. O să pun întrebarea mai departe și revin cu un comunicat oficial. Mai zilele trecute am participat la lansarea unor tablete Toshiba și aveau planuri și pe lunile viitoare.
Evoluție de urmărit / sursa:
Observați cum din 2009 au ieșit din TOP 5 pe segmentul PC, iar locul lor a fost luat de către ASUS. Lenovo a crescut precum Făt-Frumos, Acer se află pe un trend descendent, Dell și-a securizat locul 3.