După 7 ani de pierderi, eMAG anunţă un profit de 49.5 milioane lei pentru 2019

/
/
2 iul. 20
/

În perioada 2012 – 2018 compania Dante Internaţional (eMAG România) a mers în pierdere an de an, iar asta nu din cauza business-ului defectuos, ci pentru că au fost făcute în permanenţă investiţii care au transformat eMAG în gigantul online de astăzi. În aceştia 7 ani eMAG a avut pierderi totale de 425.9 milioane de lei.

Pentru 2019 reprezentanţii Dante Internaţional au anunţat un profit net de 49.5 milioane lei şi o creştere a afacerilor cu 7.6%, ajungând astfel la un total de 4.56 miliarde lei. Creanțele societății au urcat cu 29,6%, la 342 milioane de lei, iar datoriile cumulează 1,35 miliarde de lei, în creștere cu 5,5% față de 2018. Disponibilitățile Dante Internațional au avansat anul trecut cu 10,8%, la 330,6 milioane de lei.

Sunt curios cum vor finaliza cei de la eMAG acest an, unul dificil pentru toată lumea. Dacă în primele luni ale anului, inclusiv cele din starea de urgenţă, vânzările au fost în creştere, comenzile online fiind la putere, după “eliberarea” oamenilor din case comerţul online a scăzut destul de mult şi foarte probabil aşa va rămâne până în toamnă. Evoluţia pandemiei şi deciziile de management ale companiei vor fi cu siguranţă factorii decisivi în a două jumătate a anului.

Sursa: profit.ro
Categorii: Retail
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Fraţii Pavăl (Dedeman) sunt foarte aproape să cumpere Carrefour România

În luna octombrie aflam pentru prima dată despre intenţia Carrefour de a ieşi din România. Compania franceză vrea să părăsească toată zona Europei de Est, astfel că şi în Polonia se întâmplă acelaşi fenomen ca în ţara noastră.

5 gadgets de la Kaufland (17.12 – 23.12.2025)

A mai trecut o săptămână, aşa că am ajuns din nou la clasica noastră rubrică legată de cele mai interesante 5 gadgets din catalogul Kaufland.

Kaufland România lansează un nou concept shop-in-shop dedicat produselor Parkside (zone amenajate în magazine dedicate exclusiv acestui brand)

Parkside este un brand ce nu mai are nevoie de nicio prezentare, acesta fiind prezent activ în toate magazinele LIDL şi Kaufland din ţară. Parskide oferă produse de bricolaj accesibile, unele ce vin în general cu un raport calitate-preţ foarte bun.