După cinci trimestre consecutive de scădere, Vodafone România raportează primul trimestru cu creştere a numărului de clienţi pe telefonie mobilă

Retelistica
/
/
24 iul. 25
/

Vodafone România, al treilea cel mai mare operator din România după numărul de clienţi, pare că îşi revine, iar după cinci trimestre consecutive de scădere, raportează primul trimestru cu creştere a numărului de clienţi pe telefonie mobilă.

Conform raportului financiar aferent primului trimestru din anul fiscal 2026 (perioada aprilie – iunie), Vodafone România a înregistrat un total de 6.319 milioane clienţi pe telefonie mobilă, în creştere cu 4.1% vs cei 6.07 milioane clienţi anunţaţi trimestrul anterior (ianurie – martie).

În raportul aferent perioadei aprilie – iunie 2022 Vodafone înregistra 9.6 milioane clienţi pe telefonie mobilă şi iată că trei ani mai târziu, în raportul aferent aceleiaşi perioade, operatorul roşu anunţă cu 3.3 milioane de clienţi mai puţin. Reprezentanţii Vodafone pun această scădere bruscă pe seama schimbării politicii de deconectare a cartelelor preplătite, una mult mai dură (cartelele prepay sunt scoase din rapoarte acum după doar 90 de zile de inactivitate).

Venitul mediu lunar total pe client (ARPU) pentru serviciile de telefonie mobilă a fost de 6.5 euro, iar consumul de date mobile în trimestrul analizat a fost de 247.126 TB (în creştere cu 9% an pe an).

Rezultate bune, mă bucur, însă ce facem Vodafone cu vitezele mediocre pe care le-aţi înregistrat în rapoartele Netograf (am detaliat subiectul aici)?

Sursa: zf.ro

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Vodafone lansează o nouă ofertă pe prepay la 5 euro credit (valabilă însă doar în prima lună)

Vodafone încearcă "să atragă" utilizatori şi pe prepay şi lansează o nouă ofertă, una care, zic eu, putea fi mult mai bună de atât.

Smartwatch Garmin Venu 4 – review (Un ceas echilibrat, dar care putea fi mai bine poziționat ca preț)

Primul meu contact mai serios cu un produs Garmin s-a petrecut atunci când am testat amănunțit Venu X1, un smartwatch care atrage prin ecranul rectangular mare, de 2 inch, dar și prin cât de subțire este. Astăzi revin către voi cu un nou review pentru un ceas Garmin din seria Venu, fiind vorba mai exact…