eMAG a anunţat lansarea unui proiect pilot de finanţare a sellerilor (vânzătorilor) existenţi în eMAG Marketplace. Acest proiect este realizat în colaborare cu Idea Bank, iar bugetul alocat pentru următoarele două luni este de 3.8 milioane de euro pentru maxim 135 de parteneri.
eMAG propune o linie de finanţare cu costuri zero şi disponibilitate în doar 3 zile, fără a fi nevoie ca vânzătorul să ajungă la bancă. Chiar dacă pentru partener nu vor exista costuri, eMAG va acoperi din resurse proprii dobânzile şi comisioanele negociate cu Idea Bank (în anumite condiţii transmise în prealabil).
„Pentru a-şi îmbunătăţi rezultatele şi pentru a oferi clienţilor eMAG o experienţă din ce în ce mai bună, partenerii noştri au nevoie să investească în oameni, produse şi servicii. Aceştia au nevoie de soluţii de finanţare rapide, pentru a rămâne competitivi într-o piaţă extrem de dinamică. Noi am investit în dezvoltarea unui program care să îi ajute să îşi crească vânzările şi, alături de partenerul nostru Idea Bank, le punem la dispoziţie o soluţie de finanţare pe care o pot accesa, în anumite condiţii, fără să suporte niciun cost.”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.
Partenerii vor putea accesa o linie de finanţare bazată pe valoarea medie a vânzărilor lor trimestriale realizate pe eMAG Marketplace, calculate în funcţie de istoricul ultimelor 12 luni, dar nu mai mult de 300.000 de lei.
Sumele obţinute astfel vor putea fi investite fie în stocuri (o mai mare putere de negociere cu furnizorii), fie în diversitatea gamelor de produse, fie în dezvoltarea personalului etc.