eMAG continuă expansiunea în zona de fashion prin preluarea unui shop online destul de puternic – Fashion Days. eMAG mai trebuie să primească doar un aviz de la Consiliul Concurenței, iar mișcarea se concretizează.
Declarații oficiale:
“Este un moment important în dezvoltarea eMAG și vom aduce beneficii importante tuturor clienților noștri. Oamenii din spatele Fashion Days pun foarte multa pasiune, sunt foarte talentați, și ne dorim ca împreună cu experiența în comerț online a colegilor din eMAG să ne dezvoltăm mai repede în regiune“, spune Iulian Stanciu, acționar și director general eMAG.
Atât eMAG cât și Fashion Days au ca acționar majoritar pe Naspers, Fashion Days livrează în mai multe țări din Europa de Sud-Est și integrarea cu eMAG mi se pare interesantă.
Ați observat că eMAG dorește a deveni un marketplace de tip all-in-one în care să găsești tot felul de bunuri, iar această strategie este vizibilă în ultimii ani când s-au extins treptat de la electronice și it spre alte segmente.
eMAG se dorește a fi un Amazon românesc și cred că într-un fel și reușește asta, domină piața din online în mod autoritar și niciun competitor nu se situează în apropiere.
Update: Fashion Days livrează în România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia și Polonia. Sediul se afla în Bulgaria și urmează a fi mutat la București.