După primele șase luni în care cifrele de vânzări au crescut cu peste 52% față de perioada similară din 2010 ajungând la 62 milioane euro și pe semestrul II sunt prognozate vânzări de 90 milioane euro (presupun că sărbătorile de iarnă au un rol important).
Cota de piață pe tipuri de produse:
1. Laptopuri – 28%;
2. Tablete – 45%;
3. Monitoare – 27%;
4. Televizoare LCD și plasmă – 10%;
5. Sisteme desktop pc – 15%;
6. Echipamente GPS – 16%.
Observați cât de bine stau pe segmentul tabletelor care va crește foarte mult și în perioada imediat următoare. Încetul cu încetul, eMAG dorește să devină un fel de Amazon local și are toate șansele de reușită. Aștept o tabletă branduită eMAG în viitorul îndepărtat.
Alte date interesante legate de eMAG:
– vânzări de peste 62 milioane euro;
– au peste 350 de angajați;
– au vândut peste 1 milion de produse;
– eMAG a înregistrat 22.5 milioane vizite;
– eMAG profitshare a generat vânzări de 18.8 milioane lei (fără TVA) – am ridicat și eu vreo trei comisioane ce în total abia au ajuns la 1.500 lei.
Fotografia de mai sus este făcută cu Sony NEX-5.