eMAG se pregăteşte să devină oficial un unicorn prin listarea la bursă

/
/
12 feb. 20
/

Grupul sud-african Naspers evaluează compania Dante International (eMAG) încă din decembrie 2018 la peste 1 miliard de dolari, cifră care plasează compania în categoria unicornilor. Pentru că vorbim totuşi de o evaluare proprie a principalului acţionar eMAG, pentru o certificare publică a acestui statut de unicorn este nevoie de o listare la bursă.

CEO-ul eMAG, Iulian Stanciu, a declarat că eMAG se gândeşte serios la listarea la bursă (inclusiv la Bursa de Valori Bucureşti). „Eu mi-aş dori ca dacă vom decide să ne listăm, să luăm în calcul şi Bursa de la Bucureşti. Am beneficia aici de notorietatea eMAG în piaţa din România, iar Bursa ar beneficia probabil de «clienţii» noi atraşi de potenţialul mare de creştere al eMAG pe termen mediu şi lung“, a afirmat acesta.

Grupul de firme eMAG este format din platformele de comerţ online cu acelaşi nume din România, Ungaria, Bulgaria şi Polonia, retailerul online de modă FashionDays, firma de curierat SameDay, retailerul online PC Garage, firma de marketing Conversion Marketing şi nu în ultimul rând Depanero, firmă de reparaţii electro-IT.

eMAG are peste 5000 de angajaţi, iar în 2019 a obţinut venituri de peste 5 miliarde de lei.

Sursa: zf.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Fraţii Pavăl (Dedeman) sunt foarte aproape să cumpere Carrefour România

În luna octombrie aflam pentru prima dată despre intenţia Carrefour de a ieşi din România. Compania franceză vrea să părăsească toată zona Europei de Est, astfel că şi în Polonia se întâmplă acelaşi fenomen ca în ţara noastră.

5 gadgets de la Kaufland (17.12 – 23.12.2025)

A mai trecut o săptămână, aşa că am ajuns din nou la clasica noastră rubrică legată de cele mai interesante 5 gadgets din catalogul Kaufland.

Kaufland România lansează un nou concept shop-in-shop dedicat produselor Parkside (zone amenajate în magazine dedicate exclusiv acestui brand)

Parkside este un brand ce nu mai are nevoie de nicio prezentare, acesta fiind prezent activ în toate magazinele LIDL şi Kaufland din ţară. Parskide oferă produse de bricolaj accesibile, unele ce vin în general cu un raport calitate-preţ foarte bun.