Grupul sud-african Naspers evaluează compania Dante International (eMAG) încă din decembrie 2018 la peste 1 miliard de dolari, cifră care plasează compania în categoria unicornilor. Pentru că vorbim totuşi de o evaluare proprie a principalului acţionar eMAG, pentru o certificare publică a acestui statut de unicorn este nevoie de o listare la bursă.
CEO-ul eMAG, Iulian Stanciu, a declarat că eMAG se gândeşte serios la listarea la bursă (inclusiv la Bursa de Valori Bucureşti). „Eu mi-aş dori ca dacă vom decide să ne listăm, să luăm în calcul şi Bursa de la Bucureşti. Am beneficia aici de notorietatea eMAG în piaţa din România, iar Bursa ar beneficia probabil de «clienţii» noi atraşi de potenţialul mare de creştere al eMAG pe termen mediu şi lung“, a afirmat acesta.
Grupul de firme eMAG este format din platformele de comerţ online cu acelaşi nume din România, Ungaria, Bulgaria şi Polonia, retailerul online de modă FashionDays, firma de curierat SameDay, retailerul online PC Garage, firma de marketing Conversion Marketing şi nu în ultimul rând Depanero, firmă de reparaţii electro-IT.
eMAG are peste 5000 de angajaţi, iar în 2019 a obţinut venituri de peste 5 miliarde de lei.