eMAG este cel mai mare jucător pe piața magazinelor online românești. Spre exemplu, eMAG țintește vânzări de 260 milioane euro în 2014, iar evoMAG își dorește să atingă o valoare în jurul a 20 de milioane euro.
Câteva date interesante scoase din ultimul comunicat de presă al eMAG:
– creștere de 40% a vânzărilor în 2014;
– cifră de vânzări de 260 milioane euro;
– buget de investiții de 11.5 milioane euro în 2014;
– 4.5 milioane euro sunt alocați pentru dezvoltarea internațională, 3 milioane euro pentru dezvoltarea și implementarea de tehnologii noi, iar diferența până la 11.5 milioane euro pentru dezvoltarea angajaților, logistică și marketing de brand;
– 10% din vânzările eMAG urmează a fi aduse de pe piețele internaționale (Bulgaria + Ungaria);
– noi categorii de produse în oferta eMAG: fashion, sport, auto și food;
– peste 1000 de angajați până la sfârșitul lui 2014, 1 milion de euro sunt alocați pentru instruirea personalului.
Declarații oficiale:
„Creșterea mare a vânzărilor în acest an este rezultatul transformării prin care trece eMAG prin investiții din ce în ce mai mari. Folosim din ce în ce mai multă tehnologie pentru a ne dezvolta, suntem un retailer online regional și adresăm un număr în creștere de categorii”
„Am învățat mult și am construit un brand puternic în ultimii ani. Prin extinderea internațională scalăm aceste cunoștințe, iar ritmul cu care ne dezvoltăm este accelerat. Spre exemplu, în Ungaria am ajuns în 3 luni la nivelul la care am ajuns în Bulgaria într-un an. Iar în Bulgaria am crescut într-un an cât în 4 ani la începutul eMAG în România, raportat la populație”
„eMAG este locul în care pot fi cumpărate inclusiv roviniete și jucării pentru animale sau frigidere colorate și pick-up-uri. Acceptăm orice provocare lansată de clienții noștri și îi provocăm, la rândul nostru, cu orice ocazie. Așa cum am demonstrat, avem capacitatea de a livra chiar și autoturisme”;
„O organizație care acționează într-o piață cu evoluție rapidă, cum este cea de tehnologie și ecommerce, trebuie să fie alertă și agilă. Chiar dacă avem o echipă foarte puternică și standarde de recrutare înalte, managerii și specialiștii eMAG sunt în permanență într-un proces de învățare”
Sunt afirmațiile lui Iulian Stanciu, director general eMAG.