Eşti abonat DIGI? Mare atenţie unde îţi plăteşti factura, deoarece operatorul a renunţat la colaborarea cu Selfpay (fostul Zebrapay), liderul pieței de stații de plată self-service

Sunt conştient că foarte mulţi dintre cei care ne citesc îşi plătesc facturile online, însă în continuare sunt foarte mulţi români ce îşi plătesc facturile şi prin intermediul staţiilor de tip self-service.
Sunt conştient că foarte mulţi dintre cei care ne citesc îşi plătesc facturile online, însă în continuare sunt foarte mulţi români ce îşi plătesc facturile şi prin intermediul staţiilor de tip self-service.
07/03/2025
Retelistica

DIGI România a anunţat oficial că a renunţat la colaborarea cu Selfpay (fostul Zebrapay), liderul pieței de stații de plată self-service.

Operatorul a transmis abonaţilor următorul mesaj:

„Vrem să te anunțăm că din martie 2025 DIGI nu mai are contract cu Selfpay (fost Zebrapay) pentru plata facturilor. Dacă alegi să plătești în continuare la aceste terminale, furnizorul lor va percepe un comision suplimentar de 5 lei per factură și riști ca plata să nu fie alocată corect. Această taxă nu este aplicată de DIGI, ci este stabilită de operatorul terminalului.”

De acum înainte dacă vei plăti factura DIGI prin intermediul Selfpay, vei fi comisionat cu 5 lei şi rişti chiar ca plata să nu fie făcută corespunzător.

Reprezentanţii Selpay au transmis pentru profit.ro că decizia de încheiere a colaborării este una unilaterală a DIGI România:

„SelfPay regretă decizia DIGI de a întrerupe unilateral colaborarea pentru plata facturilor prin rețeaua noastră de Stații de Plată. Am încercat în repetate rânduri să găsim soluții sustenabile pentru continuarea acestui parteneriat, însă oferta noastră, care includea și integrarea gratuită a plăților DIGI în aplicația mobilă SelfPay Now (folosită de peste 600.000 de utilizatori), nu a fost acceptată. Costurile operaționale aferente procesării plăților prin rețeaua noastră de peste 12.000 de locații depășesc semnificativ comisionul propus către SelfPay, și totuși compania DIGI a ales să nu acopere acest cost, preferând în schimb să închidă colaborarea. În ceea ce privește afirmațiile legate de riscul nealocării corecte a plăților, dorim să clarificăm că SelfPay procesează anual peste 43 de milioane de tranzacții, fără probleme de alocare. Sistemele noastre sunt sigure, eficiente și respectă cele mai înalte standarde din industrie. Îi reasigurăm pe toți utilizatorii că nu există riscul ca plățile să rămână nealocate. Rămânem dedicați misiunii noastre de a oferi soluții de plată accesibile și convenabile pentru toți utilizatorii noștri”

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.