Ieri am trecut pentru câteva minute și pe la standul României de la MWC Barcelona 2014. Ați și găsit 2 materiale legate de telefoanele Allview: X1 Xtreme și V1 Viper S. Asta pentru că site-ul nostru este centrat în mod special pe tehnologia mobilă, pe telefoane și tablete, aplicații etc.
Expoziția României la târgul de tehnologie barcelonez a fost posibilă la inițiativa ARIES Timișoara și cu ajutorul Ministerului Economiei. ARIES este acronimul de la Asociația Română pentru Industrie Electronică și Software.
Câteva imagini din standul României:
Mai multe detalii legate de cele 14 companii românești prezente la MWC Barcelona 2014 găsiți în comunicatul de presă:
[showhide type=”pressrelease” more_text=”Afișează Comunicatul de Presă” less_text=”Ascunde Comunicatul de Presă”]
1. AROBS Transilvania Software
Numar angajati: 325
Cifra afaceri: 12 milioane Euro
Serviciile prezentate la Barcelona: Customs Software Development, Quality Assurance & Testing
Profil Companie:
Infiintata in anul 1998 in Cluj-Napoca, România, AROBS Transilvania Software este o companie de IT cu peste 300 de specialiști, concentrati pe furnizarea si dezvoltarea de servicii si aplicatii de o calitate superioară pentru mobile, Web și sisteme integrate. Compania poate fi privita ca un magazine, unde oricine caută dezvoltare de software personalizat, va găsi întregul spectru de servicii și tehnologii.
Compania a dezvoltat soluții mobile, inclusiv:
• Soluții pentru industria de turism;
• Soluții pentru retail;
• Soluții pentru industria de automobile;
• Solutii enterprise;
• Soluții financiare;
• Soluții pentru ingrijire a sanatatii si pentru industria farmaceutica;
• Solutii pentru automatizarea biroului sau a locuintei;
Cincisprezece ani în dezvoltarea de software personalizat, peste 50 de clienți străini de pe 3 continente si 1500 de clienti din Romania, mai mult de 300 de specialisti software și o mulțime de proiecte provocatoare finalizate cu succes sunt pe CV-ul AROBS.
2. Codespring
CODESPRING | ||||||
Adresã: | Str. Frunzișului 29, Cluj-Napoca – 400664, ROMANIA | |||||
Telefon: | +40-364-113110 | |||||
Fax: | +40-364-113111 | |||||
Email: | office@codespring.ro | |||||
Web: | www.codepsring.ro | |||||
COO | Mr. BREM Walter, brem.walter@codespring.ro | |||||
CEO | Mr. SZELYES Levente, szelyes.levente@codespring.ro | |||||
Fondat: | 2005 | Nr. Angajaƫi (Software/Others) | 55/5 | |||
Venituri software: | 1.2 M EUR (2013) | Exporturi software | 1.2 M EUR (2013) | |||
Profil Companie | ||||||
Codespring este o companie de dezvoltare software şi outsourcing din Cluj-Napoca, România, activã pe piaƫa globalã. Dezvoltăm soluţii personalizate şi elemente add-on ce acoperă întreg ciclul de viaţă al unui proiect complex de dezvoltare software. Codespring aduce valoare adăugată prin cunoaşterea proceselor business şi expertiza tehnică în varii industrii. Printre punctele forte ale Codespring se numără cei 16 ani de experienţă în IT&C, echipele dedicate, cultura europeană de afaceri şi abilitatea de a se ajusta fin în cadrul fiecărei colaborări. | ||||||
Obiective de cooperare în cadrul Mobile World Congress 2014 | ||||||
· Parteneriate strategice pentru proiecte de mobile development native şi cross-platform; · Proiecte de dezvoltare aplicaţii bazate pe tehnologiile mobile în regim outsourcing, offshore, nearshore;
|
||||||
Servicii | ||||||
|
||||||
Pieţe: | ||||||
În calitate de frunizor specializat de dezvoltare software, Codespring deserveşte piaţa globală, preponderant Europa (Germania, Olanda, Austria, Elveţia, Marea Britanie, Italia, Danemarca, Suedia, Finlanda şi Ungaria) şi SUA. Colaborăm în principal în regim B2B şi avem o vastă experienţă în tratarea soluţiilor industriale mari ce necesită mentenanţă şi o arhitectura bine structurată. | ||||||
Arii de specializare | ||||||
• Proiectarea şi dezvoltarea de noi aplicaţii software;
• Reproiectarea/refactoring al aplicaţiilor existente; • Perosnalizarea şi integrarea aplicaţiilor; • Dezvoltarea aplicaţiilor mobile; • Testarea şi mentenanţa sistemelor software; • Consultanţă în dezvoltarea software; • Consultanţă în securitatea IT; |
||||||
|
||||||
3. IT Six Global Services
- descrierea companiei:
- IT Six Global Services este o companie de servicii software cu proiecte la nivel global, avand clienti in 14 tari. Compania ofera servicii de Outsourcing, Dezvoltare si Testare Software cu valoare adaugata, vizand constant inovarea.
IT Six furnizeaza solutii la cheie sau dezvoltare software la comanda, aplicatiile fiind livrate pe piata globala.
Avand sediul principal in Craiova, un birou de vanzari si marketing in Stockolm (Suedia) si reprezentanti in Germania, Olanda, SUA, Marea Britanie si Elvetia, IT Six a devenit una dintre cele mai mari si mai respectate companii software din regiune. Este recunoscuta ca fiind una dintre cele mai dinamice dintre companiile romanesti de software, cu o rata de dezvoltare rapida, renumita in primul rand pentru calitatea personalului sau tehnic.
- numar angajati: 140
- cifra afaceri 2013: 5.1M USD
- estimare cifra afaceri 2014: 5.8M USD
- servicii prezentate le Barcelona:
- Obiectivul principal al IT Six pentru MWC 2014 este identificarea de noi parteneri internationali pentru crearea de aplicatii software la comanda, si mai ales de aplicatii mobile. Un alt obiectiv important este cresterea vizibilitatii companiilor de outsourcing romanesti in peisajul european, pe baza avantajelor competitive oferite: capacitatea de a inova, calitatea livrării, etica profesionala, comunicarea excelenta, nivelul tehnic superior, cultura europeana si pretul atractiv.
4.Medianet Group
1. Profilul companiei (numar angajati, cifra afaceri, estimari pentru anul in curs);
Medianet Group este unul dintre principalii jucători în industria IT din zona de vest a României, integrand soluții hardware si software de la vendori mondiali de top (parteneri cu divizia sa de hardware pentru B2B si retail, Medianet) cu soluții software pentru mobile dezvoltate în cadrul diviziei sale de software, Qualteh.
Medianet – Cu o experiență de peste 15 ani pe piața de IT din zona de vest a țării, Medianet este unul dintre principalii furnizori de soluții informatice din vestul României, cu un portofoliu notabil de produse, servicii și soluții IT și cu parteneriate de durată cu principalii vendori mondiali de tehnologie informațională. Mai multe despre profilul și oferta Medianet pe www.m8m.ro
Qualteh – Cu un portofoliu deja notabil de soluții software dedicate eficientizării fluxului informațional și gestionarăă acestuia în cadrul companiilor beneficiare, in funcție de dimensiunea lor și industria în care activează, Qualteha fost mereu un pionier pe piața dezvoltatorilor de soluții mobilesdatorită aplicațiilor software dezvoltate și implementate cu succes.
Alături de suita de aplicații IQteh – platform mobilă dezvoltată pentru mediul corporate, premiată pentru inovație în anul 2012 în cadrul summit-ului BlackBerry din Spania –, ce include soluțiile IQsfa, IQcrm și IQroute, între soluțiile Qualteh adoptate deja de companii din România, cu un impact pozitiv asupra costurilor la client, menționăm RunSales, MobTAXI, Mob-IO și Book&Meet.
Cu o combinație de succes între expertiza tehnică și excelența serviciilor, Qualteh aduce valoare pe termen lung în afacere unor companii de top din industriile Automotive, FMCG, Distribuție sau Transport.
– Soluții din portofoliul Qualteh: suita IQteh (IQsfa, IQcrm, IQroute), MobTAXI, Book&Meet, Mob-IO, RunSales
– Website-uri: www.m8m.ro ; www.qualteh.com ; www.iqteh.com ; www.mob-io.com
Număr angajați (2014): 21 angajați
Cifră de afaceri:
An |
Cifră afaceri |
1999 |
20.318,87 |
2000 |
101.548,39 |
2001 |
455.842,18 |
2002 |
648.698,23 |
2003 |
1.184.574,76 |
2004 |
1.277.857,90 |
2005 |
1.199.228,23 |
2006 |
1.104.075,81 |
2007 |
1.249.356,45 |
2008 |
2.553.186,00 |
2009 |
3.746.556,94 |
2010 |
6.779.000,00 |
2011 |
6.295.904,84 |
2012 |
6.800.000,00 |
2013 |
7.100.000,00 |
2014 (estimare) |
8.300.000,00 |
2. Serviciile prezentate la Barcelona (ce expun pietei internationale, cu ce asteptari vin la MWC Barcelona 2014; Interesante sunt de asemenea lansarile. Daca s-au gandit sa lanseze, sa prezinte in cadrul expozitiei noi servicii)
Participarea Medianet, cu divizia sa de software – Qualteh, la ediția din acest an a Mobile World Congress se face în nota generală a evenimentului: cu soluții software inovatoare ce-și propun să scadă costurile, să crească profitul și să eficientizeze procesul de business al utilizatorilor, dar mai ales să-i conecteze pe aceștia la avantajele ce le presupune era mobilității și vitezei.
Book&Meet și MobTAXI, noi soluții în portofoliul Qualteh, divizia de software din cadrul Medianet Group
Dacă aplicațiile mobile ale diviziei de software a grupului Medianet au vizat mai mult clienții firme și colaborarea acestora cu clienții lor de același fel, cele mai recente aplicații mobile dezvoltate de Qualteh, prind, însă în aplicabilitatea lor și clienții interni ai companiilor, angajații (cazul Book&Meet) sau persoanele fizice (cazul MobTAXI).
Book&Meet este o soluție de rezervare a sălilor de întâlnire dintr-o organizație, ce face ușor de gestionat sălile de ședință și resursele alocate (video proiector, tablă, microfon, soluție de videoconferință, flip chart etc.) și rezervarea unei săli oriunde în companie. Utilizând o interfață foarte intuitivă și familiară, această aplicație multiutilizator aduce beneficii precum: situația la zi a sălilor și a participanților, reprogramarea sau anularea unei întâlniri într-o interfată de calendar intuitivă și anunțarea instant prin email a participanților și secretarei asupra schimbărilor de program și cerințelor de protocol.
Prin tehnologia push, se evită suprapunerile ședințelor, datorită funcțiilor avansate ale soluțiilor și actualizărilor în timp real între utilizatori (cu acces personalizat de pe laptop, desktop sau smartphone) și tabletele pentru afișaj la fiecare sală de ședință, făcând din Book&Meet soluția perfectă pentru eficientizarea managementului sălilor și optimizarea utilizării.
Soluția este deja la final de implementare în cadrul uneia dintre cele mai mari companii din industria Automotive, producătoare de sisteme de frânare pentru automobile.
MobTAXI este o aplicație ”White label” simplă, intuitivă și customizabilă, dezvoltată pentru companiile de taxi și clienții acestora, cu scopul de a efectua comanda unui taxi direct de pe smartphone, utilizând un sistem rapid care poate satisfice toate grupurile de utilizatori. Lansată pe o piață care maifesta deja această nevoie, MobTAXI vine cu diferențiatori importanți: orientarea către companiile de taxi (ale căror procese sunt facilitate prin funcții dedicate), multitudinea detaliilor în ceea ce privește taxi-ul (date șofer, calificative, poză) și comanda clientului (câmpuri precum fumător/ nefumător, cu animal de companie, cu/fără bagaj, doritor de aer condiționat etc.), prioritizarea taxi-urilor în funcție de distanța față de client, customizarea interfeței modulului pentru client și șofer, suport tehnic înainte și după implementare etc.
MobTAXI este deja în curs de implementare la una dintre principalele companii de taximetrie din vestul României, cu un parc de peste 1000 de mașini, care vor fi dotate cu tabletă.
IQsfa, Book&Meet și Mob-IO, în demo-uri la stand-ul României
Pentru o mai bună comunicare cu vizitatorii stand-ului la Mobile World Congress 2014 și o mai bună înțelegere a funcționalităților incluse, trei dintre soluțiile din portofoliu – IQsfa, Book&Meet și Mob-IO – vor fi demonstate pe tablete și/ sau smartphone-uri.
IQteh – ”One click to your clients”, la a treia participare
Pentru eficientizarea proceselor zilnice ale echipelor de vânzări din cadrul companiilor mari și mici, suita de soluții IQteh, prezentată și în cadrul Mobile World Congress 2012, rămâne cea mai ingenioasă soluție online pentru mobile destinată forței de vânzări, care prin modulele sale – IQsfa, IQcrm și IQroute – oferă firmelor utilizatoare posibilitatea de a gândi procesul de vânzare cu totul altfel.
Astfel că probleme precum pierderea sau deteriorarea informațiilor (din cauza unor comenzi preluate și procesate greșit), lipsa accesului la promoții, discount-uri și stocuri, nevoia de echipamente din ce în ce mai performante în cadrul companiei, cu costurile aferente (computere, servere, conexiuni la internet, licențe software, mentenanță) și înregistrarea tot mai defectuasă în contabilitate a facturilor și chitanțelor emise pe teren sunt deja demult uitate de firmele care au optat pentru implementarea uneia sau mai multor soluții din suită, pe platformele Windows Mobile, Blackberry, iOS și Android.
Implementând cu succes avantajele “cloud-computing” în aceste soluții, Qualteh oferă în prezent acces la servere, baze de date și tehnologii de ultimă oră, fără a obliga clientul să investească în echipamente. Singura investiție este în abonamentul contractat, gândit exact pentru nevoile de utilizare ale echipei utilizatoare, plătind astfel exact atât timp cat are nevoie și doar pentru ceea ce folosește. În plus, totul decurge extrem de securizat și cu back-up permanent.
Soluțiile IQteh au câștigat deja utilizatori în cadrul unor firme românești de top precum Foerch, Pangram (producător Monte Banato), Elgeka Ferfelis, Ice Dyp Balaș, Rotta Natura, AGIL, Collini (producător Banat Bun), Agrirom, Autoschunn (dealer auto Mercedes-Benz), Randler Group, DIAL-TON (distribuitor cartele prepay și servicii reîncărcare electronică).
Mob-IO, la a doua participare la MWC
Indiferent că ești reprezentant vânzări și ai nevoie urgent de acces la stocuri, prețuri și detalii produse, că ești administrator al unui magazin și vrei să vezi situația încasărilor în programul de contabilitate din firmă pentru a putea face plăți la furnizori sau că ești manager într-o multinațională și ai nevoie de acces imediat la rapoarte de business de pe server-ul aflat la mii de kilometri distanță, MOB-IO îți permite, facilitează și grăbește accesul pe loc la datele de care ai nevoie, indiferent de natura acestora.
Astfel, totul se întâmplă ACUM, nu ”când ajung la birou sau acasă”! În acest fel nu mai pierzi momente importante din viața ta, fie ele personale sau de business și-ți poți folosi eficient resursele de timp, informaționale și financiare. De la segmentul consumer și până la clienții corporate, orice utilizator de smartphone va putea beneficia de soluția MOB-IO la un preț anual per user extrem de accesibil.
Pe lângă ușurința în utilizare pe mobil pentru orice tip de utilizator, integrarea cu dispozitivele IT se face extrem de facil, iar în cazul implementării aplicației de către responsabilul IT din cadrul companiei beneficiare, producătorul garantează că acesta nu a avut niciodată de a face cu o aplicație mai prietenoasă. Compatibilă deja cu platformele mySQL, PostgreSQL, Oracle și MS SQL, aplicația MOB-IO se instalează și se configurează din panoul de control (nefiind necesară prezența în locațiile în care se află sistemele sau serverele), funcționează pe orice linie de internet, cu un trafic foarte mic și cu o viteză de upload foarte mare (nemaiexistând problema deschiderii de nenumărate port-uri la accesarea informațiilor), iar securitatea informațiilor este maximă.
5.Renovatio IT Solutions – The Software Creation Studio for Mobile and Smart Living
Profil companie:
Oferim suport, consultanta si dezvoltare software pentru intregul ciclu de viata al unui produs in urmatoarele domenii:
- Mobile (aplicatii, jocuri si servicii)
- Smart Living (solutii software pentru un management inteligent al casei si cladirii)
Cel mai important beneficiu pentru clientii nostri este faptul ca acestia pot selecta individual serviciile care se potrivesc cel mai bine stadiului proiectului lor din sectiunile oferite de noi in harta ciclului de produs.
Pe de-o parte facem posibila materializarea ideilor clientilor nostri si transformarea acestora in produse software comerciale, iar pe de alta parte dezvoltam propriile produse care imbunatatesc standardele vietii de zi cu zi si asigura utilizatorilor o experienta unica.
Aplicatiile mobile pe care le dezvoltam se adreseaza unei game foarte diversificate de necesitati si intrebuintari, precum: servicii de tip location-based, social-networking mobil, aplicatii context-senzitive, mesagerie instanta mobila, aplicatii multimedia mobile si realitate augmentata. De asemenea, acoperim cele mai importante platforme: Android, iOS, Windows Phone si ne-am dezvoltat expertiza intr-un segment foarte nou si cu un potential semnificativ de crestere: aplicatii pentru Smart TV-uri.
Intr-un context Smart Living orice aparat sau dispozitiv casnic poate fi conectat intr-un sistem unitar inteligent, controlat prin intermediul unui dispozitiv central, de obicei o tableta sau un smartphone. Beneficiile principale ale unui astfel de sistem sunt economisirea energiei, siguranta, mobilitatea si flexibilitatea.
Produse expuse la MWC:
Renovatio IT Solutions va prezenta la MWC Barcelona 2014 prototipul unei aplicatii mobile de lifestyle pentru smartphone-uri care imbina sportul cu un trai sanatos. Aplicatia preia rolul unui antrenor personal in sala de fitness si indruma utilizatorul catre o utilizare cat mai eficienta a facilitatilor existente. Pe langa planuri de antrenament specializate si instructiuni pentru utilizarea aparatelor, aplicatia calculeaza diferite statistici, monitorizeaza si inregistreaza progresul utilizatorului, acestuia fiindu-i foarte simplu sa isi urmareasca evolutia personala in timp. Aplicatia reda o experienta unica de utilizare, fiind foarte intuitiva si usor de folosit. Produsul final va integra si o bratara „smart” cu giroscop care va simplifica salvarea datelor antrenamentului personal in smartphone prin citirea si inregistrarea automata a exercitiilor executate.
MWC ne ofera ocazia de a prezenta pentru prima oara aceasta aplicatie catre public, iar la acest eveniment urmarim dezvoltarea unei audiente largi si colectarea de feedback cuprinzator care ne va ajuta la finisarea si comercializarea produsului final. Nu in ultimul rand, urmarim incheierea de partneriate cu jucatorii importanti din acest domeniu si achizitia primilor clienti (studiouri de fitness) ai aplicatiei.
Pe partea de Smart Living, Renovatio IT Solutions va prezenta tapHOME, sistemul wireless de automatizare a locuintei. Prin intermediul tapHOME aproape toate aparatele casnice pot fi gestionate de pe aplicatia mobila dezvoltata de către Renovatio IT Solutions si disponibila in App Store si Google Play. tapHOME este extrem de avantajos deoarece nu necesita o investitie importanta, efort sau cunostinte tehnice din partea utilizatorului si se instaleaza direct in 3 pasi foarte simpli.
Aditional vom prezenta si proiecte desfasurate cu succes pentru clienti externi sub forma tot de aplicatii mobile, cu scopul de a ne demonstra competentele. Printre aceastea se numara o aplicatie de video-on-demand pentru tablete si smartphone-uri, o aplicatie de lifestyle care simplifica procesul de shopping si o aplicatie de asigurarea calitatii pentru diferite linii de asamblare dintr-o fabrica.
Prin expunerea acestor proiecte urmarim prezentarea capabilitatilor noastre si dezvoltarea business-ului prin achizitia unor proiecte noi pentru clienti care isi doresc solutii personalizate din domeniile Mobile Software Development si Smart Living.
6. RINF
RINF este o companie de dezvoltare de software, consultanta si BPO, cu o cifra de afaceri de 7 milioane de euro si peste 250 de angajati. RINF este prezenta din 2006 in Romania, Polonia, Marea Britanie, Franta, Belgia, Finlanda si din 2014 Olanda.
Compania are clienti din industriile Internet&Media, IT Integrators, Hardware &System Admin, Gaming, Software, Retail, Banking & Insurance, R&D, Automotive, Telecom, Mobile.
Expertii tehnici RINF au competente de analiza de business, arhitectura si planning, dezvoltarea de aplicatii pe platforme multiple si au, deasemenea experienta de lucru in Java, C++, programare PHP, QA, servicii web Amazon.
Serviciile on site sunt focusate pe a oferi relevanta tehnologica (integrarea de noi progrese tehnologice, cu scopul de a adăuga valoare și de a economisi resurse), alinierea cu indicii de performanta ai clientului, si echipe de consultanti cu experienta in Java-J2EE, .Net, Oracle, servere SQL , baze de date MySQl.
RINF se remarca si prin servicii de tip Business Process Outsourcing, cu experienta in Customer Care, Helpdesk, Telesales, Virtual Assistant, Online Communications Taskforce, Digital Concierge, Dispatch Services. Deasemenea oferim si servicii cloud: atat SaaS, cat si IaaS si PaaS.
Arii de aplicare |
|
Produse proprii |
iSpeedCam este un sistem de alertă a camerelor din trafic destinat utilizatorilor iPhone. Sistemul protejează conducătorii auto împotriva amenzilor costisitoare şi previne condusul neglijent şi neatent .
Productis este o soluţie pentru controlului şi trasabilitatea producţiei destinată producătorilor şi procesatorilor de produse alimentare. Soluţia acoperă întreg lanţul de producţie şi distribuţie.
|
Expertiza tehnică |
Aplicaţii Mobile:
Aplicaţii şi Servicii Web:
Aplicaţii Desktop:
Baze de date:
|
Certificări: |
Microsoft Gold Certified Partner with the main competency ISV/Software Solutions Specialization;
ISO/IEC 27001 Information Security Management System in progress; ISO 9001:2001 Quality Assurance Certification in progres. |
7. Ropardo
ROPARDO S.R.L. este specializată în dezvoltarea, implementarea şi întreţinerea soluţiilor software şi a sistemelor IT. Inovarea, Calitatea si Respectarea termenelor, sunt obiectivele noastre incepand din 1994.
Portofoliul de produse oferit acoperă segmentele de: ERP / Daily Business Intelligence, soluţii pentru Portal web / Intranet / Dashboard, aplicatii pentru dispozitive mobile – Mobile Apps (automatizarea fortei de vanzare, automatizarea proceselor de logistica, culegerea de date, monitorizarea parametrilor biometrici).
Serviciile oferite catre clienti sunt cele de consultanta si implementare si personalizare produse din protofoliu Ropardo SRL sau produse de la furnizori internationali – Oracle, IBM si Microsoft plus solutii de dezvoltare software la comanda.
Soluţiile dezvoltate de Ropardo S.R.L. sunt implementate cu succes în domenii precum: distribuţie şi logistică, producţie produse alimentare, productie industriala, productie componente auto, medical si farmaceutic, bancar, servicii informatice.
8. Simartis Telecom
Simartis Telecom este o companie relansata in 2006 de catre o echipa coordonata de Alexandru Voiculescu, actual Partner si Business Development VP, care a inregistrat de-a lungul ultimilor 4 ani un trend crescator pe piata internationala ca furnizor de solutii pentru operatorii GSM, punand accent recent in zona Mobile Marketingului. Simartis Telecom are o prezenta actuala pe 3 continente si 35 de sisteme deja implementate cu 15 operatori GSM, adresand peste 45 milioane abonati.
In 2009, se alatura companiei Razvan Ionescu, ex Marketing Director Orange Romania, in pozitia de CEO & Partner. Misiunea lui Razvan Ionescu consta in consolidarea pozitiei companiei pe piata internationala ca un jucator mondial important.
In 2011, se alatura echipei Vlad Orghidan in functia de CTO, venind cu o contributie remarcabila la cresterea continua a eficientei echipei si capacitatii acesteia de livrare de produse si servicii calitative.
Ca o recunoastere a rezultatelor obtinute in procesul inovativ de dezvoltare a solutiilor livrate de catre Simartis Telecom, compania a fost desemnata castigatoarea unui premiu de inovatie “Sesames Innovation Awards” la Paris in 2011 pentru “Bubble”, o solutie de tip mobile marketing contextual care deschide un nou canal de vanzare pentru operatorii GSM. “Bubble” reprezinta solutia ideala pentru atingerea KPI-urilor urmarite de catre operatorii GSM (conversion rate, reachability rate) in cadrul campaniilor de vanzare a propriilor produse si servicii. Simartis are in plan dezvoltarea unei retele proprii de vanzare pentru a permite livrarea accelerata a acestei solutii catre un numar cat mai mare de operatori GSM in urmator.
9. Simplus Invest SRL
SimPlus este cea mai mare companie din Romania specializata in plata prin SMS fiind de asemenea una dintre cele mai importante firme romanesti ce ofera solutii interactive prin SMS.
Compania aduce pe piata din Romania o gama larga de solutii interactive: solutii complete de afisare pentru televiziune, micropayment – abonamente la ziare, abonamente IPTV, jocuri de televiziune, solutii de dating, mobile content, plată pentru transport în comun, soluţii de plată pentru automate de tip vending machine etc.
Cifra afaceri 2013 (estimat): 6 milioane euro
Prezentam la Barcelona: solutiile de plata SMS, automat de tip vending machine cu plata folosind telefonul mobil, aplicatii Google Glass
9. Lasting Software
Lasting Software (SPHINX IT) | ||||||
Adresa: | Strada Miron Costin, nr 2, Timisoara, Timis, 300174 | |||||
Telefon: | +40-256-201279 | |||||
Fax: | +40-256-201279 | |||||
Email: | office@lastingsoftware.com | |||||
Web: | www.lastingsoftware.com | |||||
Manager General | Horatiu MOLDOVAN | |||||
Manager Marketing | Bogdan CRISTEA | |||||
Infintat in: | 1996 | Angajai (software/altii): | 40/10 | |||
Venit din software: | (M EUR in 2013) 1,44 | Exporturi software: | (M EUR in 2013) 1,405 | |||
Profil companie | ||||||
Lasting Software este o companie independenta de dezvoltare de software, focusata pe construirea de relatii solide cu toti partenerii sai de afaceri. Eforturile noastre sunt dedicate dezvoltarii de solutii software relevante ce pot fi integrate in procese de business, precum si oferirera de consultana pentru clientii nostrii in legatura cu modurile in care tehnologia ii poate ajuta sa-si atinga scopurile. Peste 15 ani de experienta in domeniu si o echipa competenta si dedicata reprezinta mobilul rezultatelor noastre solide in zone precum: procese de business, comunicatii, automiotive si aplicatii pentru dispozitive mobile. Lasting Software s-a clasat pe locurile 38, 29 si 23 in topul Deloitte’s Technology Fast 50 – firme din domeniul tehnologiei cu cea mai rapida crestere din Europa Centrala (2008, 2009, 2010).
|
||||||
Obiective pentru cooperare | ||||||
Cautam: a) Integratori de sistem ce cauta sa-si extinda – project-bassed- capabilitatile de dezvoltare de software. b) Producatori de software inovator ce cauta sa lucreze in sistem agile pentru dezvoltarea de produse soft orientate spre nevoile piatei actuale. c) Case de dezvoltare de software cu produse sfoftware mature ce cauta parteneriate pe termen lung cu scopul de a forma echipe comune avand drept tinta dezvoltarea de produse de calitate pregatite pentru piata globala, dar si pentru cea locala.
|
||||||
Piete: | ||||||
Austria Canada Denmark Finland France Germany Norway Sweden USA UK
|
||||||
Zone de specialitate | ||||||
Tehnologii:
Tipuri de applicatii:
|
||||||
|
||||||
Zone acoperite | ||||||
I. Procese de business
II. Comunicatii
III. Automotive
IV. Aplicatii pentru dispozitive mobile
|
||||||
Produse proprii | ||||||
Unitel – solutie de management al costurilor telefonice pentru comunicatii fixe si mobile | ||||||
Proiecte software | ||||||
ABP – ERP product used by Pathcom. It covers 3 domains: Accounting, Billing and Provisioning. BURAST – web application for stock management of reactive materials CARS – stands for Computer Aided Reporting System and is a set of applications used for quality control purposes LST-BI – business intelligence application aiming to offer an advanced reporting framework by means of data consolidation done by a business analyst APMS – stands for Action Plan Management System and is a software for managing and tracking both Meeting and Action Plans HM-Tool – web application used by Mercedes Benz for the configuration of in-house marketing brochures during publicity campaigns EyeP Communicator – a SIP software phone application from eyeP Media SIP Message-Based Load Balancer (MBLB) over UDP, TCP and TLS on IPv4 and IPv6, HP ProLiant DL380 G7 hardware based – a load-balancer component in front of multiple processing elements OSIRIS / PDAL – navigation and multimedia system with Voice Recognition, Radio, Media Player (CD/USB/IPod), Phone interface via Bluetooth and Vehicle Functions interface via CAN (door status, rear view camera, climate, etc) OSIRIS / TACT – Navigation and multimedia system with Voice Recognition, Radio, Media Player (CD/USB/IPod), Phone interface via Bluetooth and Vehicle Functions interface via CAN (door status, rear view camera, climate, etc)
|
||||||
Servicii oferite | ||||||
|
||||||
Expertiza tehnica | ||||||
Limbaje de programare
Librarii
Sisteme de operare
|
||||||
Certificari: | ||||||
Pe companie:
Individuale:
|
||||||
10. Transilvania Software
Numar angajati:10
Cifra afaceri: 2.2
Serviciile prezentate la Barcelona: Customs Software Development, Quality Assurance & Testing
Profil Transilvania Software:
Transilvania Software este un furnizor român de servicii de outsourcing și soluții IT cu sediul in Cluj-Napoca.
Compania este lider de piață în România cu o soluție de monitorizare a flotei auto prin GPS, care a devenit la fel de populara în țările vecine, cum ar fi Republica Moldova și Ungaria. Transilvania Software are de asemenea mare succes în distribuirea unui sistem Android pentru automatizarea fortei de vanzari si este prima companie ce ofera un serviciu Traffic Message Channel în România pe tablete, smartphone-uri, pe langa sistemul de navigație GPS Smailo.
Piața arată o cerere în continuă creștere pentru soluții mobile, pe care Transilvania Software isi propune să le îndeplinească prin parteneriate strategice pentru dezvoltarea de aplicatii mobile si de testare. Compania este, de asemenea, în căutarea de oportunități în proiecte de dezvoltare a aplicațiilor mobile și de software outsourcing.
11. Appscend
Appscend este prima companie din lume care a lansat o platforma dedicata aplicatiilor mobile 2nd screen. Aceasta platforma reuneste cea mai rapida tehnologie de dezvoltare a aplicatiilor native cu multiple tehnologii si solutii back-end pentru a asigura scalabilitatea aplicatiei, administrarea utilizatorilor si a continutului aplicatiei, o platforma de trimitere a push notification-urilor cat si statistici referitoare la modul de utilizare al aplicatiilor de catre utilizatori.
Functionalitatile aplicatiilor mobile second screen
Platform Appscend poate sustine multiple functionalitati dedicate aplicatiilor mobile second screen printre care:
1. Conturi de utilizatori: permite autentificarea utilizatorilor cu ajutorul conturilor lor de retele sociale sau terte sisteme de autentificare.
2. Check-in la emisiune: integrarea aplicatiei cu retelele sociale creste gradul de promovare a emisiunii/brand-ului iar aceasta functionalitate poate fi activata in timpul emisiunii pentru a fi accesibila utilizatorilor spre folosire.
3. Sondaje si posibilitatea de a vota live: sincronizarea dintre emisiunea live si aplicatie se face instant iar informatia transmisa ajunge la milioane de utilizatori in acelasi timp iar feedback-ul acestora ajunge in mai putin de o secunda inapoi catre televiziune.
- Timeline si in app chat: putem oferi o experienta similara, a discutiilor dintre utilizatori, cu cea a retelei de socializare Facebook astfel incat
utilizatorii aplicatie second screen pot comunica intre ei si posta
anumite mesaje personajelor participante in cadrul emisiunii.
5. Distributie sincronizata de continut web: aceasta solutie pote fi utilizata pentru a impinge continut premium aditional in aplicatia mobila in stransa legatura cu continutul ce este afisat in timpul emisiunii intr-un anumit moment.
6. Imagini secundare in direct: posibilitatea de a transmite in direct, imagini aditional de cele care sunt deja in direct la televizor (ex: interviuri live din spatele scenei). Doar utilizatorii aplicatiei vor avea acces la acest continut in direct, aceste filmari secundare nu sunt redate si la TV.
- Reclame interactive: in timpul pauzelor de publicitate se poate face o sincronizare cu aplicatia second screen, a reclamei ce ruleaza in acel moment pe televizor, astfel incat aceasta va fi distribuita in acelasi moment catre milioane de utilizatori ai aplicatiei in mai putin de o secunda. Ulterior aceasta reclama poate avea si caracter interactiv astfel incat este un pod intre televiziune si reclama digitala.
12. Allview
Creat în 2004, Allview este brandul de smartphone-uri şi tablete numărul 1 în România.
În 2010, Allview a fost prima companie autohtonă care a lansat o tabletă PC, a urmat în 2011 primul smartphone sub brand românesc, iar în 2013, a lansat primul smartphone single sim din portofoliu. Device-urile Allview au o interfaţă prietenoasă, design atractiv, dotări tehnice de ultimă, performanţă ridicată şi inspiră cu adevărat.
Cifră de afaceri: 15 milioane Euro
Număr angajaţi: 120
Produse prezentate la Barcelona: tablete şi smartphone-uri
Lansari: vom lansa un nou produs în cadrul târgului
13. XLTRO Software Development
XL Team (sau XLTRO Software Developement) ajuta companiile sa inoveze din punct de vedere tehnic, prin dezvoltarea de aplicatii web si mobile. Echipa noastra de peste 40 de programatori se imparte in 3 birouri: Amsterdam si Leiden, Olanda si Bucuresti, Romania. Cifra de afaceri pentru 2013 a biroului din Bucuresti este 0.8 mil. euro iar in 2014 vom trece peste €1.1 mil. Cifra pe intreaga companie a fost de €2.1 mil.
In cadrul MWC ne vom prezenta serviciului de validare a conceptelor numit „Business Sprint”, o metodologie testata pentru validarea conceptelor web si mobile inovative. Pe langa Business Sprint, vom prezenta servciile de dezvoltare de aplicatii business, resurse dedicate, solutii de comert online.
Tudor Cobalas – unul din co-fondatori ai companiei, focusat sa maximizez valoarea de business a clientilor nostri prin software. Pe langa serviciile de dezvoltare, avem o suita de produse inovative:
– mysnooze – https://www.mysnooze.com/ – ajuta calatorii sa aiba parte de o sedere in hotel personalizata
– DTM Tool – http://dtmtool.com/ – aplicatie pentru testare fara a scrie o linie de cod
– Gropometru – http://gropometru.ro/ – aplicatie de notificare pentru soferi de posibilele gropi din carosabil
– Taximetru – http://taximetru.ro/ – aplicatie prin care clientii de taxi au parte de o cursa corecta.
[/showhide]