Aș spune că avem o zi interesantă pe piața TV din România, cel puțin în ce privește oferta de canale TV. Telekom pierde posturile Discovery și Eurosport, iar la polul opus se află concurentul RCS & RDS ce strânge colaborarea cu grupul Discovery.
La ce se referă extinderea parteneriatului strategic dintre RCS & RDS și grupul Discovery?
Este vorba de lansarea unui nou post TV – HGTV din ianuarie 2020 în rețeaua RCS (doar în pachetul digital). Noul canal TV are conținut legat de vânzarea și cumpărarea de case, renovarea locuințelor, construcția de case noi etc.
Declarație oficială:
„Suntem încântați să extindem parteneriatul strategic cu Digi și să aducem împreună HGTV pe piața din România, pe lângă oferta de conținut din portofoliul actual. Emisiunile HGTV s-au bucurat de un succes real în rândul telespectatorilor, conținutul fiind testat anul acesta pe TLC, iar rezultatele au fost impresionante.
Începând cu 2020, ne dorim să creștem popularitatea acestui brand nou, să îl aducem cât mai aproape de telespectatori, și suntem fericiți că am găsit în Digi un partener de încredere pentru a sprijini acest efort comun. În același timp, vom continua să creștem portofoliul deja existent, cu scopul de a alimenta pasiunile oamenilor în cât mai multe domenii: aventură și supraviețuire, meserii extreme, familie și relații, cazuri medicale extreme sau călătorii.
Toate acestea, alături de angajamentul nostru de a difuza cele mai spectaculoase competiții de fotbal – English Premier League și FA Cup, cele mai apreciate turnee de tenis – Grand Slams și ATP – și cea mai complexă experiență a Jocurilor Olimpice”.