M-am felicitat de dimineață că am ales să nu particip la cea mai penibilă conferință de presă din ultimul an de zile. Nu știu cum este la alte persoane, dar eu de multe ori când aleg să merg la evenimentele din București fac un efort consistent. În fine, nu despre asta este vorba în articolul de față.
Prefer o abordare directă. Pe vineri după-amiază este trimis COMUNICATUL DE PRESĂ al F64:
Buna!
Compania F64, cu o cifra de afaceri de 18 milioane de euro si cu numeroase branduri de renume in portofoliu, va fi preluata de catre un investitor strain, la 12 ani de la lansare.
Mai multe detalii gasesti in comunicatul de presa atasat.
De asemenea, luni, 16 decembrie, ora 11.00, la Cafeneaua F64, te asteptam la conferinta de presa organizata pe aceasta tema, conferinta in care cei doi actionari vor vorbi despre motivele care au stat la baza acestei decizii si in care vom afla cine este investitorul.
Va asteptam!
F64 ne invita la un eveniment de presă în care se discuta de un INVESTITOR STRĂIN. Treabă serioasă. Au fost jurnaliști care au tras tare în weekend cu articole și toate cele, iar F64 îi mai ia și în bâză pe postarea lor de pe blog.
Când colo, ce să vezi:
Buna!
Afacerea F64 este in crestere, in special pentru ca piata de e-commerce creste cu aproape 40 de procente in fiecare an. Rezulta de fapt ca in medie, 15% dintre utilizatorii de Internet efectueaza cumparaturi online, mai exact, in jur de 1.2 milioane de romani.
Mai multe informatii despre anul 2013 in cifre gasesti in comunicatul de presa din atasament, impreuna cu dezvaluirea identitatii noului investitor strain.
Multumesc.
S-au ferit să spună direct în comunicatul de presă ce s-a declarat la fața locului. Investitorul străin este Moș Crăciun și cu asta porneau o campanie care ar fi mers bine și fără acest PR defectuos.
Mi-aș fi dorit să fiu în sală, doar pentru reacția de WTF a celor prezenți. Ar fi fost de înregistrat și de dat în buclă la echipa care a gândit această campanie dezastruoasă.
Pentru mine, F64 era sinonim cu valori precum profesionalism, seriozitate, echipă dedicată și bine pregătită. I-am supraestimat, iar pe final de 2013 ne-au oferit cea mai mare mostră de PR cu titlul AȘA NU.
Nicio echipă de PR & Marketing din lume nu ar trebui să iasă în față printr-o MINCIUNĂ. Sunt o sumă de articole pe această temă care sintetizează tot felul de reacții, 90% sunt negative. A fost bătaie de joc, de cea mai joasă speță. Păcat.
Cea mai mare tâmpenie mi se pare că au ales să-și bată joc de toți cei care scriu pe segmentele tech și business. Au creat așteptare în rândul publicului și asta doar ca să-și facă imagine în mod gratuit. Ar trebui ca la următoarele evenimente F64 să fie un mic boicot și să discute între ei, poate așa se vor învăța minte.
Au mai scris pe această temă: