Facebook a început testarea mai multor modificări în cadrul Feed News, printre care filtrele FriendList şi opţiunea SmartList, care clasifică automat prietenii de pe reţeaua socială.
Aceste modificări ne arată că Facebook încearcă să dividă Feed News în categorii, la fel cum Google+ a făcut cu opţiunea pentru prieteni, Circles.
Filtrele RSS facilitează vizualizarea noutăţilor şi distribuirea lor unei singure categorii de prieteni selectaţi. Opţiunea SmartList permite sortarea prietenilor, spre exemplu într-o listă de lucru, colegi de clasă şi persoane care locuiesc în perimetrul a 80 de km. Astfel, este facilitată comunicarea cu prietenii care sunt interesaţi de acelaşi subiect, fără a umple Wall-ul tuturor celor x-mii prieteni pe care îi ai.
Schimbările acestea, totuşi, sunt interpretate a fi doar un răspuns la creşterea impresionantă a Google +, mai ales că Facebook deţine dintotdeauna opţiunea FriendList, însă doar 5% dintre utilizatori o folosesc la modul serios.