Facebook încearcă prin diverse forme să ducă reţeaua de socializare dintr-o zonă axată în prezent pe cantitate, într-una în care accentul să se pună pe calitate. Reprezentaţii companiei susţin că foarte multe conturi, foarte mulţi utilizatori, sunt în căutarea senzaţionalului, adică doresc să atragă cât mai multe Like-uri într-un timp cât mai scurt prin intermediul postărilor voit exagerate.
Pentru a-i face pe aceştia să renunţe la astfel de practici, Facebook testează zilele acestea în Australia ascunderea numărului de Like-uri. Teoria Facebook este că scoţând numărul de like-uri din acea zonă, vor dispărea postările ce “aleargă” după Like-uri. Practic pe pagină se va putea vedea lista cu persoanele şi tipul de reacţie avut, însă nu şi numărul acestora.
Facebook speră astfel că utilizatorii se vor concentra mai mult pe calitatea conţinului postat, cât şi pe numărul de comentarii primite şi mai puţin pe reacţii (Like, Love, Angry etc.).
În funcţie de rezultatele obţinute după testările din Australia, se va decide dacă ascunderea Like-urilor va fi aplicată la nivel global sau se va renunţa la aceasta (există şi riscul ca persoanele ce se află în căutarea senzaţionalului să părăsească reţeaua, iar dacă numărul de postări va înregistra un declin puternic, soluţia poate fi eliminată).