Digi Communications NV a publicat raportul financiar valabil pentru prima jumătate a anului, iar acesta arată foarte bine. Conform reprezentanţilor companiei, aceste rezultate sunt unele istorice în contextul unor creşteri sănătoase de volum în România şi Spania.
Iată câteva dintre cele mai importante informaţii:
- venituri totale la nivel de grup de 817.2 milioane de euro (+12.9% vs aceeaşi perioadă din 2022);
- profit din operaţiuni continue de 26.8 milioane de euro (-12.7% vs aceeaşi perioadă din 2022);
- EBITDA ajustată (excluzând impactul IFRS 16) afost de 238.6 milioane euro (+15% vs aceeaşi perioadă din 2022);
- unităţi generatoare de venituri – 22.4 milioane (+16% vs aceeaşi perioadă din 2022).
Serghei Bulgac, CEO Digi Communications, a declarat: „...Devotamentul nostru de a furniza servicii de telecomunicații de ultimă generație la prețuri competitive, în special într-un mediu inflaționist, ne-a consolidat poziția în ambele regiuni și a contribuit la creșterea cotei noastre de piață. Programele noastre de loialitate din România au jucat un rol esențial în retenția clienților, în timp ce extinderea noastră strategică în Spania arată promițător. Încurajați de această dinamică, continuăm să direcționăm investiții semnificative de capital către îmbunătățirea rețelei mobile din România și dezvoltarea în continuare a prezenței noastre în Spania și Portugalia, asigurându-ne că perspectivele de creștere ale Digi Communications rămân solide.”
Pentru România cifrele sunt destul de frumoase:
- venituri totale de 474.4 milioane euro (+4.5% vs aceeaşi periodă din 2022);
- 5.4 milioane de utilizatori pe telefonie mobilă vs 4.5 milioane în aceeşi perioadă din 2022 (+19%);
- 4.4 milioane de utilizatori de internet fix vs 4 milioane în aceeaşi perioadă din 2022 (+10%);
- 5.6 milioane de utilizatori de televiziune vs 5.3 milioane de utilizatori în aceeaşi perioadă din 2022 (+6%).
Toate aceste rezultate au fost obţinute fără a mări preţurile abonamentelor în nicio ţară unde Digi este prezentă.