Fără teamă – noua campanie de imagine a Altex

/
/
16 sept. 16
/

Altex este cel mai mare retailer electro-IT din țara noastră și a lansat o nouă campanie de imagine sub sloganul: Fără teamă. Ei își doresc cumva să promoveze suplimentar ideea de – cea mai bună ofertă / plătim de două ori diferența dacă găsești un preț mai bun în altă parte

Declarații oficiale:

„Încă din 2002, de la lansarea primului magazin ALTEX în România, am urmat aceeaşi strategie a poziționării consumatorului în centrul preocupărilor noastre, oferindu-i acces la produse de înaltă calitate la cele mai bune preţuri de pe piaţă. Prin campania Fără Teamă ne dorim să întărim parteneriatul cu clienţii noştri şi să le confirmăm încrederea în alegerea ALTEX prin faptul că primesc cel mai bun raport preţ – calitate din România, astfel încât ei să se poată bucura din plin de experienţa de cumpărare şi de produsul achiziţitonat“, afirmă Dan Ostahie, CEO Altex România.

altex-platim-de-2x-diferenta

„Prin campania Fără Teamă ne adresăm cumpărătorului actual, mult mai informat şi mai atent la valoarea pe care o primeşte prin investiţia pe care o face, vorbindu-i într-un mod direct, relaxat. Venim cu o abordare pragmatic-emoţională, dorind să construim mai departe conversaţia cu clienţii noştri într-un mod cât mai relevant pentru ei, trecând de la a răspunde unor nevoi la adresarea unui comportament de consum: astfel temerile din momentul achiziţiei devin irelevante în contentul ALTEX. Mesajul campanie este «Fără teamă că cineva știe un preț mai bun. Dacă găsești în altă parte mai ieftin, îți dăm de 2X diferența», iar campania va fi comunicată integrat, cu execuții pe toate canalele de comunicare: TV, radio, in-store și online“, declară Tia Ghinea, Marketing Manager Altex.

Am și eu o curiozitate – știți pe cineva care a mers să-și recupereze diferența de preț la Altex?

Categorii: Anunturi
Cuvinte cheie: altex
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Xiaomi a deschis primul său magazin oficial din România – da, operat direct de către ei și nu printr-un partener și planurile pentru 2026 la nivel local

Trebuie spus din start că deja este a nu știu câta dată când discutăm despre un magazin Xiaomi, dar..., acum este ceva diferit. Shop-ul din ParkLake Mall este operat direct de către compania chineză.

ASUS Learn and Compete 2026 sau cum îți poți arăta cunoștințele de TIC printr-un concurs desfășurat pe Kahoot! (competiție adresată liceenilor din București și 11 județe)

ASUS a oferit detaliile pentru o nouă ediție a concursului său adresat liceenilor pasionați de TIC. Toate informațiile sunt structurate în articolul de față.

Competiție pe Kahoot! cu premii de 20.000 lei de la ASUS pentru liceenii cu vârsta de minim 16 ani prin ASUS Challenge Quiz Masters

ASUS Challenge Quiz Masters se adresează liceenilor cu vârsta de minim 16 ani. Premiile sunt în valoare de 20.000 lei, iar toate detaliile sunt în articolul de față.