Mie toată treaba asta cu Michael Schumacher (care se dă drept The Stig în ultima ediţie Top Gear) nu mi se pare a fi decât publicitate pură. Este bine că de câştigat are şi Michael (care devine astfel şi mai popular), Top Gear şi Ferrari care îşi promovează modelul şi brandul într-un mod inedit. Până una alta să lăsăm marketingul de criză de o parte şi să “disecăm” clipul de mai jos. 

 

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.