Flanco se extinde în Ungaria, pentru început doar în online

/
/
12 aug. 21
/

Flanco, al doilea cel mai mare retailer electro-IT din România, cu afaceri de 1.08 miliarde lei anul trecut, a anunţat prin vocea CEO-ului său, Dragoş Sîrbu, că pregăteşte extinderea pe pieţele externe.

Prima ţara în care Flanco îşi va testa modelul de business va fi Ungaria. Retailerul va începe din 2022 în mediul online, urmând ca în viitor în funcţie de rezultate să decidă dacă va intra şi cu magazine fizice.

„Vom intra pe piaţa ungară într-o primă instanţă online, dar mai multe detalii vom da la momentul potri­vit. Prefer să vorbesc despre certitudini mai degrabă decât despre planuri. Iar cert este că am finalizat forma­lităţile de înregistrare la autorităţile fiscale maghiare.“, a declarat Dragoş Sîrbu.

În prezent Flanco are în România o reţea de 160 magazine fizice şi o prezenţă în peste 110 oraşe. Suplimentar există şi platforma online.

Sursa: zf.ro
Categorii: Retail
Cuvinte cheie: Flanco, magazin online, Ungaria
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Fraţii Pavăl (Dedeman) sunt foarte aproape să cumpere Carrefour România

În luna octombrie aflam pentru prima dată despre intenţia Carrefour de a ieşi din România. Compania franceză vrea să părăsească toată zona Europei de Est, astfel că şi în Polonia se întâmplă acelaşi fenomen ca în ţara noastră.

5 gadgets de la Kaufland (17.12 – 23.12.2025)

A mai trecut o săptămână, aşa că am ajuns din nou la clasica noastră rubrică legată de cele mai interesante 5 gadgets din catalogul Kaufland.

Kaufland România lansează un nou concept shop-in-shop dedicat produselor Parkside (zone amenajate în magazine dedicate exclusiv acestui brand)

Parkside este un brand ce nu mai are nevoie de nicio prezentare, acesta fiind prezent activ în toate magazinele LIDL şi Kaufland din ţară. Parskide oferă produse de bricolaj accesibile, unele ce vin în general cu un raport calitate-preţ foarte bun.