Flanco, al doilea cel mai mare retailer electro-IT din România, cu afaceri de 1.08 miliarde lei anul trecut, a anunţat prin vocea CEO-ului său, Dragoş Sîrbu, că pregăteşte extinderea pe pieţele externe.
Prima ţara în care Flanco îşi va testa modelul de business va fi Ungaria. Retailerul va începe din 2022 în mediul online, urmând ca în viitor în funcţie de rezultate să decidă dacă va intra şi cu magazine fizice.
„Vom intra pe piaţa ungară într-o primă instanţă online, dar mai multe detalii vom da la momentul potrivit. Prefer să vorbesc despre certitudini mai degrabă decât despre planuri. Iar cert este că am finalizat formalităţile de înregistrare la autorităţile fiscale maghiare.“, a declarat Dragoş Sîrbu.
În prezent Flanco are în România o reţea de 160 magazine fizice şi o prezenţă în peste 110 oraşe. Suplimentar există şi platforma online.