George Street Gallery a fost evenimentul pregătit de către BCR spre a aniversa primul an de banking inteligent.
Au adus câteva informații:
- peste 700.000 de clienți folosesc George (singura bancă complet digitală din România ce oferă servicii 100% online în România de la deschidere de cont curent, card dedicat, gestionare și managementul cardurilor, credit online, depozite online, cont de economii online etc);
- numărul clienților BCR ce folosesc servicii digitale a crescut cu 60% în ultimul an, cu 20% mai mult pentru tranzacțiile digitale prin George;
- numărul de produse vândute digital a crescut cu 76%;
- numărul clienților ce folosesc George prin mobile banking s-a dublat, 80% din cei ce folosesc serviciul (nu înțeleg față de ce s-a dublat, pentru că în urmă cu 1 an nu aveau banca complet digitală aka George);
- 84 de funcționalități pentru George (51 pe mobil, 33 pe web). Printre cele mai importante: George Pay – plata cu telefonul pe Android, Apple Pay cu înrolare a cardurilor.
O să închei cu o notă personală. La BCR am făcut creditul ipotecar pentru apartament, rata lunară a scăzut așa tare că am preferat să-l las acolo scadent și să nu încerc a-l plătit integral (toate resursele s-au dus în casă). Nu am card la BCR și este un pic deranjat ca în fiecare lună să fac un drum până la bancă (la ei de multe ori se așteaptă serios, mai ales când se fac plăți pentru APIA etc). Îl folosesc pe George, deschid un cont și scap de corvoadă.
Apropo, George Street Gallery a fost un eveniment neconvențional. Au ales să-l deruleze sub podul din fața stației de metrou Aurel Vlaicu, cu vin fiert, burgeri, muzică și căldură furnizată de încălzitoare dedicate (concert Vanotek etc).