Glovo este unul dintre principalii jucători de pe piaţa de food delivery din România, astfel că noutăţile anunţate recent în Spania (acolo unde compania îşi are sediul central) ne interesează în mod direct şi pe noi.
Implementate cu ajutorul a 50 de ingineri software în aproximativ 4 luni de muncă, Glovo propune trei noi funcţii în aplicaţia mobile astfel:
- Funcţia Picks – utilizatorii au posibilitatea de a grupa pe categorii localurile şi felurile de mâncare preferate în funcţie de tipul mesei (mic dejun, prânz, cină), de locaţie (acasă, birou) sau de ocazie (cină cu prietenii, cină în familie etc.). Prin Picks fiecare utilizator va putea să îşi personalizeze aplicaţia;
- Funcţia pentru social media – utilizatorii se pot conecta cu prietenii în aplicaţie pentru recomandări de restaurante şi mâncare. Pentru a se putea face acest lucru, aplicaţia Glovo va trebui să aibă acces la agenda din telefon pentru a se trimite invitaţii de conectare (un fel de cereri de prietenie) acelor prieteni ce folosesc la rândul Glovo;
- Funcţia cu clipuri video – utilizatorii vor putea vedea cum se prepară şi cum arată un fel de mâncare prin intermediul unor filmuleţe. Interesant este că în dreptul fiecărui filmuleţ va exista şi un buton de “adaugă în coşul de cumpărături”, astfel că respectivul fel de mâncare va putea fi comandat rapid şi fără prea multe bătăi de cap.
Cele trei funcţii vor fi disponibile şi în România de luna viitoare, cu menţiunea că funcţia Picks ar putea apărea ceva mai devreme decât celelalte. Cât despre secţiunea cu filmuleţe, Glovo se aşteaptă ca în prima fază cel puţin 100 de restaurante din ţara noastră să posteze clipuri de prezentare ale preparatelor.