Chrome este browserul meu principal iar din joi în paşti mai trec pe Opera. Abia după lansarea extensiilor a devenit interesant şi astăzi împlineşte doi ani sărbătoriţi de Google prin lansarea unei update noi şi anume versiunea 6.
Pe Chrome blog se scrie care au fost îmbunătăţirile faţă de 2008 ce pare la ani lumină faţă de ce s-a ajuns acum a însemna facilităţile şi viteza unui browser. Amintesc de JavaScript care era de 10 ori mai încet, HTML5 de care nici nu se amintea a fi inclus în browser şi multe altele.
Eu folosesc Chrome pentru că:
– are o viteză trăznet şi nu furnizează erori care să se termine cu închiderea sa (tot am 2 – 3 pe lună);
– extensiile îmi permit să scriu pe facebook şi twitter fără să ies din fereastra browserului;
– customizarea excelentă în partea superioară unde pot să pun linkurile după cum îmi doresc, speed dial;
– simplitate ce aduce o viziune de ansamblu extrem de bună asupra paginilor web;
– password manager – nu trebuie să ţin minte zeci de parole la câte contruri am. Are grijă de ele Chrome-ul.
Google Chrome a împlinit doi ani
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro;
Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc.
Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4.
Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.
Prima Sport şi Digi Sport pierd noi competiţii sportive majore în disputa cu Pro TV (Voyo)
Pro TV continuă să bage adânc mâna în buzunare pentru a cumpăra competiţii sportive majore, totul pentru a creşte gradul de atractivitate a platformei de streaming video Voyo.
Piața de smartphone-uri în T3 2025 – Samsung este lider și pe următoarele poziții sunt Apple, Xiaomi, Transsion și vivo
Omdia a publicat un raport în ce privește livrările de smartphone-uri pe trimestrul recent încheiat - cuprins între 1 iulie 2025 - 30 septembrie 2025.
SAMEDAY a investit peste 80 milioane euro în ultimul an și este pregătit să proceseze peste 1 milion de colete pe zi (de Black Friday 2025 estimează 0.8 milioane colete procesate pentru ziua cea mai aglomerată – 10 noiembrie)
SAMEDAY a organizat un eveniment înainte de Black Friday 2025, unul ce a devenit cumva tradițional.
