Piața de smartwatch-uri se stinge încet, dar sigur. Apple și companiile chinezești cu produse ieftine fac legea. Google și al său Android Wear au intrat într-un con de umbră.
Ați văzut că în ultima perioadă nu a mai fost nicio lansare importantă, Huawei, ASUS, LG etc nu s-au mai hazardat să lanseze dispozitive cu software-ul companiei americane.
Trebuie precizat că pe lângă Apple mai mișcă timid și Samsung pe partea de prezență, vânzări etc.
Android Wear primește un rebranding din partea Google și noul său nume – Wear OS.
Sunt câteva probleme pentru mai toate ceasurile testate cu Android Wear / Wear OS?
- Autonomia – niciunul nu reușea să treacă de pragul a 1 zi de utilizare în condiții intensive;
- Ușurința în utilizare – interfața nu mi s-a părut a fi suficient dezvoltată spre a fi intuitivă etc;
- Funcții cu adevărat utile pe partea de fitness, elemente prin care să se individualizeze față de ceasurile normale.
Eram sarcastic în titlu, Google ar trebuie să se concentreze pe elementele menționate și nu doar pe o schimbare de nume. Lipsesc cele trei puncte de suspensie.