Google te scapă de reclamele din YouTube în schimbul unui abonament lunar

/
/
9 apr. 15
/

Am observat dis-de-dimineață un update în condițiile și termeni de utilizare ai YouTube. Google pregătește implementarea unui abonament pentru cei interesați să nu aibă parte de reclame atunci când navighează pe YouTube. 

Mă aștept să fie un cost modic. Mă rog, Google nu a oferit niciun detaliu la momentul actual, nimic legat de preț și de lansarea propriu-zisă. Dacă ești creator de conținut / clipuri video pe Youtube, vei avea o nouă sursă de venituri pe lângă AdSense-ul ce livra reclamele afișate peste clipurile tale.

În aceeași ordine de idei, Google a lansat în teste și Music Key Beta, muzică fără reclame și chiar cu acces offline la 10 dolari pe lună. România nu este pe listă.

Facebook cu noua metodă de afișare a clipurilor video în newsfeed a început a deveni mai atractiv și fură o parte din succesul YouTube. De aceea și Google încearcă să găsească noi metode de monetizare spre a-i motiva pe creatori de conținut să rămână pe platformă. În contextul în care și Mark Zuckerberg pregătește o metodă de a-i răsplăti pe cei care aduc content de calitate.

Categorii: Google, Software
Cuvinte cheie: Google, youtube
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.