Situaţia financiară a producătorului de camere video GoPro este foarte dificilă, iar pentru a rămâne pe linia de plutire, compania a luat la începutul acestui an câteva decizii majore:
- iese din segmentul dronelor, urmând ca săptămânile viitoare să vândă toate dronele Karma pe care le mai are în stoc;
- concediază peste 300 de angajaţi în perioada imediat următoare + câţiva directori;
- CEO-ul Nick Woodman îşi reduce salariul la 1 dolari / an;
- preţul camerei video GoPro Hero 6 Black scade de la 499 dolari, la 399 dolari.
Aceste măsuri sunt doar de supravieţuire şi pentru că viitorul sună destul de sumbru, fondatorul companiei a declarat că este dispus la o fuziune cu un alt producător din domeniu, iar la nevoie poate chiar să vândă afacerea. GoPro colaborează deja cu JPMorgan Chase pentru a găsi cele mai bune soluţii pentru viitorul companiei.
Interesant de văzut ce va face compania cu biroul său din Bucureşti, acolo unde lucrează mai puţin de 100 de angajaţi. Acesta a fost deschis în primăvara anului trecut.