Hidroelectrica a transmis clienţilor săi că în intervalul 24 august – 6 septembrie va realiza câteva lucrări de mentenanţă ale sistemelor sale informatice, iar în această perioadă funcţionalităţile pot fi limitate.
„În perioada 24 august – 6 septembrie 2024, vom efectua lucrări de mentenanță și actualizare a sistemelor noastre informatice. În această perioadă, anumite funcționalități pot fi limitate. Iată ce trebuie să știi:
- Furnizarea de energie electrică nu va fi afectată.
- Indexul de tip autocitit poate fi transmis în intervalul alocat, prin toate modalitățile disponibile.
- Informațiile pot fi vizualizate în aplicația iHidro.
- Plățile pot fi efectuate în continuare.
Pentru întrebări, ne poți contacta prin intermediul canalelor noastre de comunicare.
Totuși, nu vom putea efectua modificări sau actualizări de contracte, emiterea sau corectarea facturilor în această perioadă.
Cum ne poți contacta:
Telefon: 021 9834 și 021 9861 (luni-vineri 08:00 – 20:00 și sâmbătă 08:00 – 13:00, apel cu tarif normal)
E-mail: clienti@hidroelectrica.ro
Centrele de relații cu clienții
Funcționalitățile complete vor fi disponibile din 7 septembrie 2024. Îți mulțumim pentru înțelegere!
Echipa Hidroelectrica”
Nu sunt client Hidroelectrica, însă la prima vedere pare că un abonat obişnuit nu va fi afectat în vreun fel de aceste lucrări.