Huawei are trei divizii: Carrier, Enterprise și Consumer Business. Cele trei divizii au generat venituri de 60.8 miliarde dolari și profit de 5.7 miliarde dolari.
Creșterea la venituri este de 37% față de 2014, iar la profit de 33% față de perioada precedentă. De aici și afirmația din titlu: rezultate financiare spectaculoase.
Divizia Consumer Business integrează și vânzările de smartphone-uri, iar aici creșterea a fost de…, 72.9% față de 2014, 108 milioane unități comercializate în 2015.
Alte date extrase din comunicatul de PR:
- 1 milion de smartphone-uri Huawei Mate 8 în prima lună de la startul vânzărilor;
- telefoanele mid-range și premium – 30% din vânzările Huawei;
- peste 5 milioane de Huawei P8 livrate în 2015, peste 7 milioane de Huawei Mate 7;
- peste 40 de milioane de smartphone-uri din linia Honor vândute în peste 70 de țări;
- vânzări de tablete pe creștere – 130% față de 2014;
- 44% mai multe smartphone-uri livrate în 2015 față de 2014;
- Huawei – no. 1 în China pe piața de telefoane inteligente, locul 3 global după Samsung și Apple;
Peste doar câteva zile, Huawei a pregătit lansarea lui Huawei P9 în cadrul unui eveniment ce urmează a se desfășura în Londra. Transmit impresiile formate, de la fața locului.